Mas

Via persoonlijke overdracht een horloge van Thomas overgnomen. Hele prettige transactie en ik kan @Mas daarom van harte aanbevelen! :+1:

1 like

Ik had een wristshot geplaatst van mijn Luch met één wijzer, @mas vroeg of ik hem wilde verkopen. Twijfelde al een tijdje. PM gestuurd, geen reactie, toch maar in blauwe gedeelte geplaatst omdat er meer geïnteresseerden bleken - reageertie toch nog als eerst :joy:

Fijn zaken doen verder, snelle en vriendelijke communicatie, snelle betaling en wristshot na ontvangst. Top!

1 like

Weer een leuke deal met @Mas gedaan. Thomas is een topvent om zaken mee te doen :ok_hand:.
Bedankt Thomas en geniet van de NA :smiley::+1:

1 like

Thomas heeft een Monster van mij overgenomen. Erg leuke en vlotte communicatie, geld snel overgemaakt en ff een wristshot gestuurd na binnenkomst (waardeer ik altijd :smile:). Dussss, een echte aanrader die @Mas :+1:t2:

1 like

Thomas @Mas heeft mij een setje dikke push pins gestuurd voor mijn SKX009… gratis en voor niets! Grote klasse Thomas, bedankt :+1:

3 likes

Thomas bood mij zijn Luch aan naar aanleiding van mijn enthousiasme in een topic.
Superscherp en net geprijsd (offer I could not refuse) en 1 dag later lag hij al in mijn bus.
Beter en sneller dan welke webshop dan ook.

:+1::+1::+1:

1 like

@Mas heeft een horloge van me overgenomen. Communicatie vooraf ging vlot en uiteindelijk snel een akkoord gevonden, waarna we snel een afspraak gemaakt hebben en verder alles snel geregeld werd. Fijne deal en dus zeker een aanrader om met Thomas zaken te doen :+1:

1 like

Een horloge gekocht van @Mas. Dit is de tweede keer dat ik zaken doe met Thomas. Eerlijk en betrouwbare verkoper. Zeker een aanrader. :ok_hand:t3:

1 like

Gisteren een damasko overgenomen van @Mas.

Thomas was zo vriendelijk om mij een stuk tegemoet te rijden om een persoonlijke overdracht te kunnen doen.

Het was een fijne deal, lekker geluncht en veel over leuke horloges gesproken.

Absoluut een aanrader!

2 likes

Buiten HF om heeft @mas een Breitling van mij overgenomen. Verliep allemaal heel soepel, betaling vlot gedaan. Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Sluiting van Thomas gekocht, alles prima, lekker snel en volgens beschrijving. Ik kan hem van harte aanbevelen!

1 like

Belangeloos een skx boekje mogen ontvangen.

Forumspirit! :+1:t2:

2 likes

Prachtige Oris Sixty-five overgenomen van @Mas . Zeer blij mee. Een zeer aangenaam forumlid om zaken mee te doen. Ik heb overigens nog niet eerder een aankoop ontvangen dat zo geweldig bombproof was verpakt. :ok_hand:

Dank je Thomas :+1:

1 like

Mooie stalen Oris band overgenomen van Thomas. Prima communicatie, exacte omschrijving overeenkomend met de staat, snelle en goede verzending. En een prima prijs.
Wat wil je nog meer? Top.

1 like

Horloge verkocht aan @Mas
Snelle betaling, net communicatie en een bericht bij ontvangst.

Helemaal prima.

1 like

Horloge verkocht aan @Mas, perfecte communicatie en hele snelle betaling. Het is betrouwbaar zaken doen met Thomas.:+1:

2 likes

Zealande band verkocht aan Thomas @Mas. Snelle deal kunnen maken.

Verder snelle betaling en berichtje bij aankomst! Aanrader!

1 like

Mooie doos LEGO van Thomas overgenomen. Ondanks de :microbe:-beperkingen werd de live overdacht teven een geslaagde mini horloge-g2g met een kop koffie uit de McDrive ergens langs de snelweg. Leuke deal en communicatie. Aanrader! Tnx @Mas

1 like

Citizen NY2300 gekocht van Thomas.
Vlotte deal, faire prijs en goed verpakt verzonden.

Al met al: Top :ok_hand:

1 like

Diver 65 verkocht aan @Mas Thomas. Snelle communicatie, snelle betaling en een tevreden koper en verkoper.

1 like