Nadat ik alweer anderhalve maand geleden een nieuw horloge aan mijn collectie heb mogen toevoegen stuitte ik van de week op het volgende boek. Het ‘nieuwe’ horloge betreft een Heuer 2447N en is echt wel heel erg mooi. Is een kwestie van smaak, ik weet het, maar deze mening deel is met velen.
Het merk TAG Heuer heeft mij, om de één of andere reden altijd erg aangesproken. Misschien door de connectie met Le Mans of door de connectie met de Grand Prix van Monaco. De Monaco was ook de eerste TAG Heuer in de collectie. Overigens was dit ook erg lang de enige. Want, hoewel ik erg gecharmeerd door het merk ben, heb ik mijn keuze in de loop der jaren vaak op iets anders laten vallen. Een TAG Heuer Super Professional staat nog wel op een lijstje maar heeft geen haast.
Maar goed, het boek, daar gaat dit topic immers over. Als bewonderaar van het merk, moest ik dat boek ook hebben. Er zijn overigens meer merken die op mijn goedkeuring kunnen rekenen maar ook daar gaat dit topic niet over en aan ook lang niet ieder merk zijn hele boekwerken aan gewijd.
Ik vond het een mooi boek en vandaar dat ik het een goed idee vond om enkele mooie foto’s uit dit boek met jullie te delen zonder jullie verder met een uitvoerig uittreksel van de tekst te vermoeien.

Bedankt voor het delen!