Match het horloge bij de band

Ik zat een tijdje te denken aan het aanschaffen van een mooie duiker. Daarbij wou ik ook een bond nato strap. Na een impulst aankoop is de strap al binnen maar het horloge nog niet😅

Zelf zat ik te denken aan een steinhart ocean one met een vintage red lay-in (om die 10 er ook op te krijgen zegmaar😁).

Maar ik sta ook open voor andere suggesties. Misschien komen er exemplaren langs die ik nog niet eerder ben tegen gekomen.

Eisen:

  • diver watch
  • 400/500 euro
  • groter dan 38 ( pols is 17 )

Graag hoor ik jullie suggesties :grin:

Wel iets duurder

image

Dat staat toch hiet op een grijs zwarte band?

Ik zou zoiets als deze zoeken

5 likes

Hoe breed is de strap? 20mm of 22mm? Dat beperkt de keuze namelijk.

Dat staat mooi als de band zwarte hardware zou hebben. Het is wel te zien dat mannen niet echt modebewust zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik deed toch al beter dan pulsar96 :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

Tja de Squale 1521 natuurlijk


2e hands net te vinden voor iets boven de 500

3 likes

Weet ik veel, ik ben een man.

Steinhart is super. Dit is mijn eerste Steinhart. Voelt goed en kwalitatief aan. :ok_hand:

3 likes

Edit: bandje is 22mm.

@Racerke Die Glycine is ook heel tof.

@Batossai heel tof die middelste diver. Vette bezel, alleen niet zo een fan van de kleur van de wijzerplaat. Verder mooie horloges :grin:

Mee eens. BB bezel is nice maar de kleur vd plaat klopt niet. Zonde.

Ik vind gestreepte nato’s vaak wel gevaarlijk. Ze kunnen het geheel soms goedkoop doen lijken Zoiets kan ook.

De Geckota K-03 misschien? Komt met 3 bezels in zwart, rood en blauw die makkelijk te verwisselen zijn dmv kleine schroefjes. Dat alles voor de luttele som van 350eu.30841741_2050177591975067_3965072064880050176_n

Edit: misschien met 45mm een beetje groot, maar lug to lug is 46mm.

Edit van edit: 46mm afstand tussen de springbars. Lug to lug is iets groter.

SKX007 :grimacing::grimacing::grimacing:

Wow tof is dat! Ik wou bij de steinhart inderdaad ook een groen en blauwe inlay bijbestellen. Ik draag nu een chronomat van 44 mm die staat prima dus 45 kan misschien ook nog net. En voor die prijs helemaal top.

Thx!

Zou wel de 17 euro extra voor expresslevering dokken, anders wacht je zomaar 3 weken…

Ik zal er om denken, dank!

Kwam vandaag deze tegen😱 heeft iemad hem nog liggen?

1 like

Yeah! :wink:

1 like