Matching Bracelets

Het is weer die tijd van het jaar: de vakantieperiode breekt aan en de mouwen gaan omhoog. Perfect moment om je horloge eens extra mooi te combineren met een passende band/bracelets!

Ik ben benieuwd: welke zomerse of creatieve combinaties dragen jullie deze vakantie? Deel hier je foto’s en laat zien welke leuke of verrassende match jij hebt bedacht!

Ik trap af met mijn bescheiden combi’s van mijn vakantiehorloge, maar dat hoeft natuurlijk niet alleen je vakantiehorloge te zijn.

7 likes

Jeetje, ik ga klinken als een norse boomer, maar wat mij betreft doen dergelijke bandjes nooit wat goeds voor het horloge :face_in_clouds:

Is blijkbaar in de VS wel helemaal een ding want reddit staat vol met diverse prachtige rolexen, APs en pateks met zo’n halsbandje voor cavias van de VERY HAND MADE ARTISAN STORE ernaast…

5 likes

Haha, ik vind het wel wat toevoegen.
Als het een beetje op de juiste accenten matcht, dan complementeer het, vult het aan.
Maar goed, dat lijkt logisch, anders had ik het topic niet gestart.
Het lijkt er mogelijk wel op dat meer het met je eens zijn gezien de weinige reacties.

Groet,

John

1 like

Ja ik vind het persoonlijk geen gezicht. Maar ieder zijn/haar ding. Als ik dan toch moet kiezen dan het wat sportiever uitziende bandje op de onderste foto. Die kraaltjes vind ik echt voor vrouwen.

2 likes

Ik vind de kralen net wel mooier staan.

An sich vind ik het wel wat hebben. Zelf heb ik maar 1 armband met de naam van vrouw en kind op plus de dob van het kindje. Zo’n soort zwarte veter met 3 stalen ringetjes rond, maar die heeft dus wel een significante betekenis en was bovendien een vaderdag presentje.
Ik heb al bij een paar horloges geprobeerd, maar past nooit echt samen. Dus die zit standaard om mijn andere pols. Wat dan wel weer wat kan vloeken met bijvoorbeeld een bruin lederen horlogeband om de linkerpols.

Enfin, ik vind het leuk als alles matcht zoals die blauwe kralen. Zelf heb ik zo geen uitgebreid brocelette gamma, dus ik doe het zelf niet.
Maar good on you en mooie foto!

1 like

Als je er blij van word gewoon doen.
Persoonlijk vind ik een arrmbandje bij een horloge vreselijk. Ik vind het als een nieuwe vlag op een modderschuit staan.

1 like

matching-bracelets is niks mis mee maar dan niet op de zelfde pols voor mij dan in ieder geval, rede is dat ik al mijn horloges als armband draag dus zeer los