materiaal voor verwisselen horlogeband

Cousins UK zeg je? Goede ervaringen hiermee? Andere mensen nog ervaringen met deze shop?

Ik heb 2 Bergeon items (point end en 3mm fork end) onderweg vanuit Schotland (Philsfindings), maar dit pakket is al sinds 30 december (!) onderweg. Begin langzaam het geloof te verliezen dat dit nog goed komt.

Gewoon bergeon vorkje tussen wringen. Werkt prima

1 like

Wat al meermaals wordt herhaald, bergeon vorkje, kost geen drol

lekker easy

:grin: lekker easy anno 2019 :sunglasses:

7 likes

Kan men dit ergens online in Nederland of Belgiƫ aanschaffen?

Nope

Zeker wel.

Bij strps.watch maar nu uitverkocht en anders bij Pange of bij hoge nood een ander tooltje van monsterwatches?

Of vraag @Captaingingerbeardd, die heeft ze soms ook.

2 likes

Ik heb ook nog wel een tool liggen.
PB me maar bij interesse

3 likes

Ik ben er geen fan van;
komen te makkelijk los naar mijn mening.
Je moet maar eens het bandje een fractie naar onder trekken

1 like

//eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net

2 likes

Nee, voorzichtig pinneke naar benden duwen met zeer kleine horloge schroevendraaier

1 like

wel heel handig ja

Dank allen, Bergeon tooltje inmiddels gekocht via het forum!

Groet, Matth

5 likes

Bij een heel strakke leren band blijft het toch een pokkenklus :innocent:
Sterkte gewenst.

2 likes

Ik heb deze week een bergeon f via @vierport gekocht. Prima geregeld. Al vind ik het verwijderen van de pushpins nog steeds k&ā‚¬ behalve als je drilled lugs hebt.

2 likes

Bergeon tooltje werkt prima inderdaad. Heb het in het begin met een cheap ass Ali Express tooltje gedaan en dat ging ook prima. Voor 2 keer dan en toen brak de boel af :thinking:
Ipv tape op het horloge gebruik ik altijd van dat dikkere elektroptape en dat doe ik dan op het gereedschap. Werkt prima.
En inderdaad, je moet niet te bang zijn. Gewoon dat ding ertussen rammen :grin:

1 like