Mathis Montabon Le Général

Ik ben nog steeds op zoke naar een nieuw horloge en heb op jullie aanraden toch geen armani gekocht
nu zag ik deze aanbieding op internet en vond het een mooi horloge
maar wat zeggen jullie ervan?

edit zag dat er geen links gepostkunnen worden maar het gaat om de dag deal van watch 2 day

ergens vind ik de aanbieding ook raar van 1400 naar 200 zou haast te mooi zijn… dat ik twijfel of het wel echt kanzijn ook

Het is in iedergeval een hele mond vol :smiley:

Bij dat soort klokjes is het vaak te mooi om waar te zijn. Misschien kunnen we je helpen met ideeen, als je ons vertelt wat je zoekt. Misschien aan de hand van de EHBO lijst?

Hallo Casper, jammer dat je nog geen leuk horloge hebt gevonden. Deze Mathis is ook niet de oplossing. Wat vindt je mooi? Dan helpen we verder.

casper24 Schreef:

ergens vind ik de aanbieding ook raar van 1400
naar 200 zou haast te mooi zijn… dat ik twijfel
of het wel echt kanzijn ook

Als ze er nu €200,- voor vragen, maken ze er nog steeds winst op, dus die €1400,- was veeeeeel te duur.
Het zal vast wel een echt horloge zijn:D Maar wat is een “Mathis Montabon Le Général”???
Ik heb er nooit van gehoord. Mogelijk een ronkende naam op een goedkoop horloge om het exclusief te laten lijken. Komt helaas vaak voor.
Eén ding is zeker: voor die prijs zit er echt geen Zwiters mechanisch uurwerk in.

Ik zou op “WatjsToeDee” alleen kijken als er eens een Seiko, Orient of een Casio of zo langs komt.

Hé, wat krijgen we nou??? Sencuur??? Als ik de echte naam intik, krijg ik Watch2Day… (en hier staat dus de echte naam!)
Komop zeg, ik vind dit wel een beetje te ver gaan en eigenlijk niet kunnen ook, sorry(td)

@casper24, laat inderdaad even weten wat je zoekt en we kunnen je helpen hier.

@tjvreeken, er is al heel veel reclame gemaakt over die site in het verleden. Daarom staat ie op de blacklist. De meeste hier zouden daar toch nooit kopen. Een hele enkele keer komt er iets echt interessants voorbij daar. Iedereen kan zich gewoon aanmelden op die site en dan krijg je die aanbieding in je mailbox, op facebook kan ook. Hoeft echt niet hier :slight_smile:

Laat je niet verleiden door de belachelijke ‘normale’ prijzen. Die €200 is waarschijnlijk al enorm veel. Zonder te kijken naar het horloge durf ik te wedden dat het om een chinees plakmerk gaat.

Ik stond ook op het punt er één te kopen…

Maar: het adres op hun website verwijst volgens Google Maps naar een bouwkavel. Tevens is er helemaal niks te vinden over de geschiedenis van het bedrijf. Beetje te verdacht vond ik.

Dus ook ik zoek verder :slight_smile: