Matpartij na verkoop Marktplaats!

Op de telegraaf
http://www.telegraaf.nl/binnenland/23833411/Miskoop_leidt_tot_mishandeling.html

Wie was het?
:wink:

Stoer hoor, met 3 man een ventje van 17 in elkaar meppenā€¦

Jeffreyh1984 Schreef:

Stoer hoor, met 3 man een ventje van 17 in elkaar
meppenā€¦

Zeker laf ook al is er oplichting in het spel.
Aan de andere kant gebeurt het vaker dat een 42 jarig in mekaar wordt getrapt door 3 15 jarige jochies dus zo onschuldig zijn ze niet altijd dus ik hou mezelf maar in het midden.
:wink:

1 like

Uiteraard hoor je het recht niet in eigen hand te nemen, aan de andere kant zullen sommige mensen nu toch nog eens nadenken voordat ze iemand proberen op te lichtenā€¦

gschoots schreef :


Uiteraard hoor je het recht niet in eigen hand te nemen, aan de andere kant zullen sommige mensen nu toch nog eens nadenken voordat ze iemand proberen op te lichtenā€¦

Ik heb uit verhaal in de Geldrelander niet kunnen lezen dat het een zaak van oplichting betreft er wordt gesproken over ā€œEen vermeende miskoopā€ dus laten we eerst maar het hele verhaal afwachten voor dat we gaan (ver)oordelen.

De beschrijving was dat het horloge niet dezelfde was als op de fotoā€™s, maar goed alle details ken ik inderdaad ook niet.

Ging het wel om de afgebeelde IWC horloges? Als een 17 jarig iemand zo iets aanbiedt, ben ik extra op mā€™n hoede.

En als die arme jongen opnieuw afspreekt om dingen uit te praten, dan ben of erg dom als je net een nepperd hebt verkocht of je bent je van geen kwaad bewust. Denk je op internet een gelijkend plaatje gevonden te hebben, blijkt het niet je limited edition te zijn die even dubbel zo duur is ofzo. Blijft daarom altijd het beste om minstens je eigen fotoā€™s erbij te zetten.

marnix.moed Schreef:

Ging het wel om de afgebeelde IWC horloges?

Neem aan van niet . Meestal wordt er een willekeurige stock-foto bij zoā€™n bericht geplakt. Dat zal hier niet anders zijn.

lencoth Schreef:

marnix.moed Schreef:


Ging het wel om de afgebeelde IWC horloges?

Neem aan van niet . Meestal wordt er een
willekeurige stock-foto bij zoā€™n bericht geplakt.
Dat zal hier niet anders zijn.

Hij zal toch niet om n icewatch in elkaar gebeukt zijn? Of was t n steinhart met gedeukte omdoos :+

marnix.moed Schreef:

Of was t n steinhart met gedeukte omdoos :+

Zouden we dan de daders hier moeten zoeken? :wink: