Mats Meier

Iemand ervaring met het merk Mats Meier? Ze pretenderen uit Zwitserland te komen, maar staat niet op hun horloges. Maken wel mooie dressers voor redelijke prijs.

Ze halen er hun inspiratie :upside_down_face:

GeĂŻnspireerd door de hoge bergen, diepe wateren en uitgestrekte vlakten .

:smirk:

7 likes

“Geïnspireerd door Zwitserse allure” en “geïnspireerd uit- en ontstaan in Zwitserland” en “De eerste uurwerken kwamen uit het Zwitserse Genève. Dit is dan ook de plaats waar het designer team van Mats Meier de inspiratie vandaan haalt voor het ontwerpen van hoogwaardige horloges.”

Ik lees nergens dat ze pretenderen uit Zwitserland te komen. De inspiratie komt er wél vandaan :joy:

1 like

“de stad waar we het allereerste polshorloge hebben mogen verwelkomen.”

Hallo horloge!

animaatjes-welkom-12487

“keuzes waarin we ons richten op de dingen die er voor ons toe doen, dingen waarvan we ons alive voelen. Het maken van radicale keuzes, het stappen uit je comfortzone”

Mats faalt. Ik word een beetje droevig van Mats.

9 likes

Genève, Groningen. Poteto, potato.

3 likes

Ze hebben flink aan de waterpijp gehangen daar bij Mats.

MATS MEIER
De warme zonnestralen van de ochtendzon presenteren zich door de plooien van het gordijn. Je opent de deuren van het balkon en verwelkomt de frisse, pure lucht. De marmeren tegels voelen nog koud aan van de nachtvorst. Wederom kom je woorden tekort om het adembenemende panorama-uitzicht te omschrijven. Het azuurblauwe water van het meer van Genève gutst tegen de zeilbootjes aan. De dichte mist begint de bergen te verlaten, alsof het je uitnodigt. De grootsheid van het ruwe gebergte imponeert je, maar laat een spoor van nieuwsgierigheid achter. Je weet niet wat je te wachten staat: de (weers)omstandigheden blijven onvoorspelbaar, maar je besluit ervoor te gaan. Het is nu of nooit. #ConquerYourself

2 likes

Jaja, toch ècht uit Zwitserland als je via Google zoekt :grin:.
Op de website blijkt het gewoon Groningen te zijn…


E-mailadres in Montenegro, gezien het zustermerk Parte di me (sieraden) :sunglasses:.

2 likes

Die tekst hebben vast na een cursus beeldend schrijven van 50 euro geschreven.:joy:

2 likes

Dat is dezelfde cursus die u gevolgd heeft?

3 likes

Haha ik las het bericht later ook pas na. :sweat_smile:

Hoort natuurlijk ze tussen.:stuck_out_tongue:

1 like

Dat moet wel goed zijn dan :joy:

Lees maar eens :slight_smile:

De warme zonnestralen van de ochtendzon presenteren zich door de plooien van het gordijn. Je opent de deuren van het balkon en verwelkomt de frisse, pure lucht. De marmeren tegels voelen nog koud aan van de nachtvorst. Wederom kom je woorden tekort om het adembenemende panorama-uitzicht te omschrijven. Het azuurblauwe water van het meer van Genève gutst tegen de zeilbootjes aan. De dichte mist begint de bergen te verlaten, alsof het je uitnodigt. De grootsheid van het ruwe gebergte imponeert je, maar laat een spoor van nieuwsgierigheid achter. Je weet niet wat je te wachten staat: de (weers)omstandigheden blijven onvoorspelbaar, maar je besluit ervoor te gaan. Het is nu of nooit. #ConquerYourself

1 like

Ik heb er gisteren een aantal bij een juwelier in Breda zien liggen. Eenvoudige plakmerk modellen voor een relatief vriendelijk prijsje. Kan me wel voorstellen dat niet-kenners zoiets zo kopen.

Miyota uurwerken volgens de website. Groningen, Zwitserland. Tja. Marketing is ook een vaak. Zelfs voor een nuchtere Groninger.

Uitgestrekte vlakten: Dit is in de buurt van Geneve. :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

Genève Noord :sweat_smile:

1 like

Te bereiken via zandspoor 31 (b).