Matte kast/wijzerplaat

Nu 357 euro.

1 like


Oh nieuw :grimacing:

4 likes

Hij kan zomaar van jou worden :wink: dan houdt je geen veel budget over.

1 like

hahah, nee dank je. Mag je lekker zelf houden. :wink:

Binnenkort in de verkoop dus…

1 like

Staat ie al, in het blauwe deel. Ik was even schaamteloos aan het reclameren.

Er staan er overigens 3 in de verkoop, waarvan 1 reeds verkocht. Ik ben een beetje aan het opruimen, in ieder geval de horloges welke ik minder draag… :sunglasses: Maar daar heb jij niks aan in dit topic. Ik zal eens mee zoeken naar matte wijzerplaten. De eerste die naar boven komen zijn Damasko, Sinn, Dan Henry een Fortis

Ik ga nog eens rond loeren :wink:

1 like

Damasko (DS30) heb ik.

Sinn heeft op dit moment geen model wat me aanspreekt(in deze prijsklasse) 104 is erg mooi, maar ik wil geen datum en dag aanduiding. Als het alleen datum was…

Dan Henry 1964 heb ik gehad.

Fortis heeft mooie modellen, alleen een stuk duurder en de “goedkopere” modellen vind ik dan weer niet zo…


We kijken rustig verder. Deze 2 blijven toch hoog op het bekende verlanglijstje staan. Wellicht een keer in real life gaan bekijken bij een forumlid. Al “vrees” ik dat je dan verkocht bent.

2 likes

Ik bedoelde deze (model 1972) i.v.m. matte kast / plaat:

1 like

Ik wil een horloge zonder chrono, deze is ook redelijk druk. Maar dank voor het meedenken. :+1:

Ah dus;

-matte wijzerplaat en kast
-rustige uitstraling, bij voorkeur 3 hander

:white_check_mark:

Maar zowel die squale als serica zijn beide :ok_hand:

1 like

Die heeft een gepolijste kast op enkele speciale edities daar gelaten. De 105 heeft wel een matte kast met matte zwarte plaat. Maar dat gaat al ferm over de 1000€. En ook die heeft dag aanduiding tenzij je de 105 utc kiest. Nog wat duurder dan.

1 like

Ah, helemaal mooi!

Door de goudtoon niet helemaal wat je zoekt denk ik, maar ik geef ze toch even mee:

21882357-ki1daudqso4tl5d94tvxa8n3-Square210
De oude en nieuwe Kamasu

1 like

klopt, niet wat ik zoek. :rofl: Maar dank je wel voor het meedenken. :+1:

1 like


Laco Friedrichshafen

1 like

1 like

Heb ik inderdaad gezien, in verschillende kleuren ook. Blauw en groen.
Zien er goed uit, ik ben alleen niet van de dag en datum aanduiding.
Thnx voor je suggestie.

1 like

Die komt om de zoveel maanden op mijn radar. Denk dat ik hem veel meer zou dragen dan mijn Multiband/Solar G-Shock, die voor dezelfde gelegenheden gedragen kan worden.
Ik kijk veel liever naar wijzertjes die rond draaien.

1 like

:laughing::rofl::rofl: nee tuurlijk niet.

1 like

Mat

3 likes