Matte kast/wijzerplaat

Deze citizen is ook behoorlijk mat :ok_hand: de versie waar jij de blauwe van hebt gehad.

1 like

Daar kan ik inkomen. Er is een tijd geweest dat ik het daar ook moeilijk mee zou hebben. Maar laat ons wel wezen: Quartz is gewoon de betere optie voor een fieldwatch. In dat opzicht kan ik het wel waarderen. En het is ook geen wegwerp quartz die ze gebruiken.

2 likes

Niets…voor nu. Nog steeds de Sixty-five en de Ball.

2 likes

Lets agree to disagree.

6221a56844d84dd6f5ac3e8398f310c5f62fb861_1_690x463

Totaal andere kast maar wel inderdaad de matzwarte plaat en soortgelijke indices. Maar wel echt een ander horloge :ok_hand:

4 likes

Seiko SRPH11, ik heb ‘m net bij Olfert gekocht, https://www.olfert-co.de/seiko-prospex-automatik-divers-black-series-limited-edition-srph11k1, met 10% kortingscode erbij. 44 mm.

1 like

De nieuwe matte wijzerplaat bij Meistersinger, zooooo mooi.

1 like

Dat is zeker waar, jammer dat het zo prominent op de wijzerplaat staat.
Verder een erg gaaf horloge.

Klopt, alleen deze al gehad, zoals je zegt in het blauw :slightly_smiling_face:

Wel gaaf in het zwart

Ook mooi, alleen ik heb een no3. :grinning:
Dank voor je suggestie

Nu 357 euro.

1 like


Oh nieuw :grimacing:

4 likes

Hij kan zomaar van jou worden :wink: dan houdt je geen veel budget over.

1 like

hahah, nee dank je. Mag je lekker zelf houden. :wink:

Binnenkort in de verkoop dus…

1 like

Staat ie al, in het blauwe deel. Ik was even schaamteloos aan het reclameren.

Er staan er overigens 3 in de verkoop, waarvan 1 reeds verkocht. Ik ben een beetje aan het opruimen, in ieder geval de horloges welke ik minder draag… :sunglasses: Maar daar heb jij niks aan in dit topic. Ik zal eens mee zoeken naar matte wijzerplaten. De eerste die naar boven komen zijn Damasko, Sinn, Dan Henry een Fortis

Ik ga nog eens rond loeren :wink:

1 like

Damasko (DS30) heb ik.

Sinn heeft op dit moment geen model wat me aanspreekt(in deze prijsklasse) 104 is erg mooi, maar ik wil geen datum en dag aanduiding. Als het alleen datum was…

Dan Henry 1964 heb ik gehad.

Fortis heeft mooie modellen, alleen een stuk duurder en de “goedkopere” modellen vind ik dan weer niet zo…


We kijken rustig verder. Deze 2 blijven toch hoog op het bekende verlanglijstje staan. Wellicht een keer in real life gaan bekijken bij een forumlid. Al “vrees” ik dat je dan verkocht bent.

2 likes

Ik bedoelde deze (model 1972) i.v.m. matte kast / plaat:

1 like

Ik wil een horloge zonder chrono, deze is ook redelijk druk. Maar dank voor het meedenken. :+1:

Ah dus;

-matte wijzerplaat en kast
-rustige uitstraling, bij voorkeur 3 hander

:white_check_mark:

Maar zowel die squale als serica zijn beide :ok_hand:

1 like

Die heeft een gepolijste kast op enkele speciale edities daar gelaten. De 105 heeft wel een matte kast met matte zwarte plaat. Maar dat gaat al ferm over de 1000€. En ook die heeft dag aanduiding tenzij je de 105 utc kiest. Nog wat duurder dan.

1 like

Ah, helemaal mooi!