Matth84

Bergeon tool aan @Matth84 verkocht.
Prettige snelle deal , direct betaald dus :+1:
Succes met t bandenswappen :smiley:

1 like

Horlogeband overgenomen van @Matth84. Duidelijke communicatie en helemaal tevreden over de deal. Leuke gesprekken gehad over Omega Speedmasters en het HF. Zeker een aanrader, bedankt! :+1:t3:

1 like

Fijne deal gemaakt met matth84

Hij heeft zelfs de reis op zich genomen in deze lastige tijd. Het was een aparte ontmoeting met afstand :sweat_smile:. Bedankt in iedergeval en zeker een aanrader!

1 like

Zeer fijne deal gesloten met @matth84. Snelle reacties en alle informatie gekregen die ik vooraf nodig had. Gezellig nog gepraat over horloges en nam alle tijd om latere vragen te beantwoorden. Bedankt voor de fijne transactie en de prachtige Speedmaster. Heel blij mee en absoluut een aanrader!

1 like

Afgelopen week een mooi horlogeboek over genomen van @Matth84 .

Dit was een fijne deal: vriendelijke communicatie, goede verpakking en snelle verzending!

Absoluut een aanrader om zaken mee te doen! :+1: :slightly_smiling_face:

1 like

Fijne deal gemaakt met @Matth84
Samen richting Breda gereden voor een gezellige kop koffie en thee te drinken en ondertusen mijn Tag Heuer Aquaracer te verkopen aan hem!
Veel plezier ermee!

1 like

Diverse gereedschappen overgenomen van @Matth84. Vlot in de communicatie en verzending. Kan ik aanraden 5 :+1:jes

1 like

Horloge verkocht aan @Matth84 die hij vanavond kwam ophalen. Gezellig gekletst over de hobby, leuk te zien dat het horloge bij een gewaardeerd lid en echte liefhebber terecht komt :innocent:

Heel veel plezier ervan! Zeker een aanrader en wie weet tot de volgende :slight_smile:

1 like

Fijne deal kunnen maken met @Matth84 en een als nieuwe MoonSwatch mee naar huis genomen. Afgesproken op een makkelijk bereikbare neutrale plek en onder het genot van een drankje de aangeboden waar kunnen aanschouwen.

De MoonSwatch was inderdaad zo goed als nieuw, en compleet geleverd. Verder lekker kunnen babbelen over de hobby. Al met al een prettige deal en een gezellige ontmoeting.

Nogmaals bedankt en wie weet tot een volgende keer!
Die echte Speedmaster en Aqua Terra moeten er toch eens komen :grin:

1 like