Matthijs

Prima overname-deal gehad met @Matthijs. Vlotte betaling en uitstekende correspondentie.
Een prettige horloge-addict en een aanrader om mee in zee te gaan!

1 like

Leuke deal en contact met Matthijs.
Ik had hem een 22mm bandje verkocht wat bij aankomst een 24mm bleek te zijn (meten is weten en daar ging ik de mist in).
Matthijs vatte het sportief op en inmiddels is alles weer afgehandeld.
Zoals onze Oosterburen dan zeggen: Gerne wieder! :+1:

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan @Matthijs. Was een soepele deal en een aardig lid. +1 dus voor Matthijs.

1 like

Diverse bandjes verkocht aan @Matthijs. Vlotte deal, snelle betaling :ok_hand:

1 like

Hi,

@Matthijs heeft vanmiddag mijn ‘Moonwatch Only’ Boek overgenomen. Al snel nadat ik het ‘te koop’ topic plaatste, meldde Matthijs zich en waren we er gelijk uit. Prima communicatie, bijzonder snelle betaling en prettig gesprek bij overdracht. Aanrader!

groet, Vincent

1 like

Rallybandje verkocht aan Matthijs. Vlotte deal, zat dezelfde dag nog op de bus. Communicatie prima, HF-waardig! Aanrader.

Veel plezier ermee, zie hem wel terug hier of op IG :wink:

Willem-Jan

1 like

Horlogeboek gekocht van @Matthijs goede communicatie, en top service qua verzenden!

Groet, Martijn

1 like

Bandje verkocht aan Matthijs aka @Matthijs l.

Snel en vlot, meer moet dat niet zijn.

:ok_hand:

1 like

Matthijs @Matthijs heeft recent een horloge van mij gekocht. Zeer prettige deal, echt een liefhebber. Zeker een aanrader :+1:

1 like

Deal met Mathijs gemaakt zoals het op het HF hoort.

Mooi product, nette prijs, vriendelijke communicatie en super snelle verzending!

1 like

@Matthijs was a pleasure to deal with, all went as smooth as silk. Would highly recommend :ok_hand:

1 like

Horlogeband gekocht van @Matthijs. Vlotte transactie en communicatie!