Maurice Lacroix Aikon #Tide

Voor de mensen die (nog steeds) op zoek zijn naar een plastic horloge ik een leuk (zomers) kleurtje is er goed nieuws…

Maurice Lacroix Aikon komt met een lading van dit soort horloges!

Voor slechts 690 euro heb je saffier glas, 100 meter waterdicht, 17 plastic flessen zijn ‘gered’ door 1 horloge, banden verwisselen doe je in 1 klik en ze komen inclusief drinkbeker.

Wat wil je nog meer? :wink:

3 likes

Nieuws, nieuws… is iets nog nieuws als het al maanden bekend is?

1 like

Zoiets of twee x Moonswatch en geld overhouden… :thinking:

Keuzes, keuzes…

Excuus, ik kwam ze gisteren tegen in Düsseldorf en er stond ‘NEU’ bij.
Was me niet bewust van het feit dat ik naast foto’s van het horloge maken en een (leuk) tekst erbij schrijven, ik ook eerst heel internet moet afstruinen om te kijken of ik het wel mag plaatsen of dat het misschien al oud nieuws is…

Maar bedankt dat je de moeite hebt genomen om me hier op een ‘vriendelijke’ manier op te wijzen :+1:t4:

12 likes

Aan de andere kant is deze waarschijnlijk goed verkrijgbaar, en hoef je niet te slijmen bij een verkoper die het je vervolgens misschien gunt.
:smirk:

1 like

Ongetwijfeld, want wie wil dit nou? :stuck_out_tongue:

Zoiets of drie keer een G-Shock… Tja.

Ik zeg van al het bovenstaande: als ik een plastieken shitter moest gaan dragen stopte ik simpelweg met horloges. :joy:

1 like

Of ruim 34 van mijn favoriete Casio ‘tool watch’. Ziet er ook niet uit, maar kost slechts €20.

4 likes

Ik zou er wel 1 kopen als ‘ie door zonne-energie kon worden opgeladen. Dan zou het ook duurzamer zijn.

Deze is wel waterdicht.

1 like

Best duur nog. Voor een zo’n Casio heb je DRIE Synokes :slight_smile:

1 like

Tienwerf neen :nauseated_face:

1 like

Best leuk voor erbij. Maar 699 euro? Nee. Dan liever zoeken naar een casio met kleuren.

Ik zie mezelf die gele wel kopen. In de uitverkoop.

Dit product roept gemengde gevoelens op.
Enerzijds oogt het als een plastic hommage, waar voor een paar honderd euro’s extra wat diamantjes op worden gedaan.
Anderzijds voelt het een beetje als greenwashing.
Het simpele feit dat er een batterij in het horloge zit en geen solartechnologie of een mechanisch uurwerk, maakt het voor mij een belasting voor het milieu in plaats van een besparing.
Het sausje van gerecycled oceaanplastic klinkt leuk, maar ik vraag me af hoeveel afval er van die 17 flessen over blijft als het horloge en de verpakking geproduceerd zijn. Er wordt meegelift op het imago van de grondstof.

On topic
Ik vind het horloge geinig, maar modegevoelig. Het assortiment geeft me een beetje het gevoel van horloges om te matchen bij de kleur van je polo. Als ik dat zoek, zijn er goedkopere alternatieven. Lucardi ligt er vol mee.

Ik hou van MLC maar dit is veel te veel geld voor een swatchling. De concurent moonswatch kost de helft. Dat loopt goed

Ik had vroeger een oranje, zat ook een waterpistooltje en een plastic verrekijkertje bij.

Nah, die prijs vind ik niet erg passen bij plasticafval en ik vind het ook verder niks eigenlijk.

3 likes