Maurice Lacroix is goed bezig?

Ben in de enige die de Aikon echt afzichtelijk vindt?

1 like

Tof ding wel. Hij lijkt me op staal wel een tikkeltje aan de zware kant, maar op rubber zou ik hem best eens willen voelen.

1 like

Ongetwijfeld niet. Maar ik vind AP niet echt iets om warm voor te lopen. Hou niet van de vorm en de schroefjes. De Aikon vind ik wel iets hebben
Ben ook wel een beetje merkengeil dat houdt me een beetje tegen bij ML
 Moet ze in het echt gaan zien en dan bepalen of ik de trekker over haal.

Zeker, de Aikon Mercury is ook mooi. Aparte gimmick op dit horloge

Ze maken iig toffe filmpjes.

1 like

Leuk horloge maar teveel AP kloon naar mijn idee.
Ik volg(de) dit model niet. Maar wanneer ik 2x moet knipperen met mijn ogen om erachter te komen dat het geen AP is
 Maar een ML. Dan vind ik het mweh.

1 like

Helemaal mee eens. Mooi horloge maar mist mijns inziens eigen identiteit. Daarnaast is het algemeen bekend dat Maurice Lacroix weinig tot niets heeft betekend in de wereld der horlogerie. Geen echte iconen. Mooi merk verder, maar weinig zeggend mijns inziens. Zou altijd doorsparen voor iets serieuzers. Dit is mijn mening en daarmee zult u het moeten doen. :yum:

Heb zelf een ML en eigenlijk meer gekocht voor een andere ‘hobby’.

Toch erg positief verrast over de afwerking van het horloge, daarbij hebben ze toch ook over het algemeen een eigen gezicht.

2 likes

Een icoon is een icoon, dat betekent niet dat het ook mooi is m.i.
We hebben allemaal andere voorkeuren en die van mij is makkelijk. Ik moet het mooi vinden en de maat moet goed zijn. De rest zal me jeuken, dat zit tussen de oren.

Dat staat mij ook een beetje tegen. Maar in dit prijs segment denk ik dat ze goed op weg zijn een icoon te worden. En als Dreski er een heeft is het al een icoon natuurlijk.:yum:

1 like