Maurice Lacroix is goed bezig?

Een aantal jaren geleden was Maurice Lacroix niet zo populair als de laatste maanden. Dit komt voornamelijk door de Aikon. Heb er ook vaak verlekkerd naar zitten kijken maar vond hem toch iets te dressy. Nu zag ik vandaag dit filmpje van een blauwe Venturer en die vind ik toch echt supergaaf.

Ze schrijven volgens mij minder af dan vroeger. 43mm is wel groot voor mijn smaak maar lug to lug is hij 48mm. Ze zijn op de goede weg volgens mij…
Weet iemand een dealer in Amsterdam waar ik hem zou kunnen passen?
De twee palletjes voor de bandenwissel zijn ook een goede innovatie. De stalen versie wordt ook met blauw rubber geleverd.
14 likes

Deze is echt prachtig inderdaad, heb de zwarte uitvoering omgehad en deed mij nog meer dan de Aikon dresser…

Ik heb hem bij de Bijenkorf omgehad dus ga ervan uit dat hij ook in Amsterdam ligt daar.

7 likes

Zijn zeker mooi :ok_hand:t2::yum: …ik vraag mij wel af of er halve schakels opzitten i.v.m goed op maat maken voor je pols…ik zie het net niet op het filmpje :see_no_evil:

Lijkt mij mooier als de blauwe…had je een foto genomen?

Edit: was te snel…zie het al :+1:t2::grin:

1 like

@Watch2Morrow deal jij ook in Amsterdam?

1 like

In sommige delen :male_detective:

5 likes

Ja Slin, die zijn er. Ik zoek er even een plaatje bij.

Edit, 1 is een hele en 2 een halve schakel:

2 likes

Ah…2x een halve schakel dus…merci :+1:t2::smiley:

1 like

Bij mij zitten er aan beide kanten een halve schakel en daarom OCD-proof gecentreerd :ok_hand:

4 likes

Inderdaad…anders word je gek :crazy_face:

Ik wel helaas, rot eigenschap :smile:

1 like

Nou…niet echt hoor, de band moet wel lekker zitten en niet te strak of te wijd :smirk:

1 like

Heel goed bezig daar bij ML

12 likes

2 likes

Hele mooie! Wat is de prijs van dit horloge ?

1 like

:sunglasses:

1 like

Ik vind hem wel wat lijken op een RO.

Volgens mij zijn er meerdere prijzen ivm staal en rubber maar volgens mij zit hij op staal rond de €1900/2000 !

Deze zullen vast wel ergens goedkoper zijn al moet ik zeggen dat er niet heel veel goedkoop aanbod wat wel is bij de andere Aikon…

1 like

Dit merk verdient inderdaad meer waardering…

1 like

Deze ziet er inderdaad zéér goed uit, wel net iets te groot voor mij.
Ik denk dat dit model met 39-41mm & een iets minder dikke bezel meer gebalanceerd zou overkomen.

Wil hem wel eens in het echt zien :thinking: