Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Deze schitterende Masterpiece verkoop ik namens mijn vader. Sinds hij ongeveer één à twee jaar geleden is overgestapt op een smartwatch, wordt dit prachtige horloge nauwelijks nog gedragen. Daarom heeft hij besloten dat het tijd is voor een nieuwe liefhebber die dit bijzondere exemplaar weer de aandacht geeft die het verdient.
Voorzien van:
- Retrograde datumweergave (de datum springt na de 31e direct terug naar 1)
- Gangreserve-indicator
- Kleine seconde op 6 uur
Merk en model:
Maurice Lacroix Masterpiece Calendrier Retrograde
Diameter:
43 MM
Leeftijd:
Circa 2009
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):
Circa 2009, eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat:
Factuur helaas niet meer aanwezig, wel een service kaart van onderhoud op 08-01-2017
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Originele doos aanwezig
Verzendkosten of afgehaald in regio:
Liever afhalen, verzenden kan ook met risico en kosten voor de koper.
Conditie (krassen, werking etc):
Gebruikte staat
Soort uurwerk en kaliber:
- Kaliber: Maurice Lacroix ML76
- Type: Mechanisch handopwind uurwerk (dus geen automaat)
- Basisuurwerk: het legendarische ETA/Unitas 6498-1 zakhorloge-uurwerk, dat door Maurice Lacroix ingrijpend is aangepast met een eigen complicatiemodule.
Vraagprijs:
€2.450,-
(Geen inruil)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.