Maurice Lacroix Masterpiece Rectangulaire

Deze is van mijn vrouw en mag ook weg. Uitsluitend te koop.

Merk en model: Maurice Lacroix Masterpiece Rectangulaire Ref: MP7009-SS001-120
Diameter: 45x28
Leeftijd: september 2012, Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: idem.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Volledige set, binnenkant doos wel wat versleten.
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk. Verzendkosten (verzekerd) zijn voor onze rekening.
Conditie (krassen, werking etc): Goed. (Zie foto’s en verdere beschrijving)
Soort uurwerk en kaliber: ML 126 (La Joux-Perret), type Handopwinder (20 jewels, geblauwde schroeven, glucydur balanswiel, Nivarox veren.
Vraagprijs: € 1390,-

Rechthoekig horloge in Art Deco stijl uit de Masterpiece collectie van Maurice Lacroix. Crèmekleurige wijzerplaat met opgelegde cijfers en indexen. Het netjes afgewerkte hand opwind uurwerk van La Joux-Perret is door de zichtbodem te bewonderen.

Het horloge wordt geleverd inclusief alle toebehoren. De originele (kroko)band is echter zo versleten dat deze is vervangen door een andere (korte!) band. De originele band, inclusief de vouwsluiting, wordt echter wel meegeleverd zodat een referentie voor vervanging beschikbaar is.

Het horloge is gedragen maar is gezien de leeftijd in zeer goede staat. (Zie foto’s) Er zijn geen diepe krassen of deukjes aanwezig.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes

Up, prettig paasdagen!

Up voor €1350,-