Maurice Lacroix only

Even ook mijn recente aanwinst toevoegen aan dit topic :slight_smile:

Zeer tevreden van de aankoop (via dit forum)

De Aikon is zowel sportief als chique en de afmeting valt goed mee op de pols … en idd redelijk blingy :star_struck:

16 likes

3 likes

12 likes

Het bling gehalte valt toch heus wel mee… :smiley:

17 likes

Werkelijk prachtig deze ML :heart_eyes:

1 like

Mooi Jos!:ok_hand:

1 like

Zeer mooie watch… blauw was men eerste keuze… zwart nu… maar zeer tevreden… enorm veel polstijd gehad al :slight_smile:

Keep it up :+1:t2:

1 like

Ik zit in dubio over de aanschaf van een Aikon of een Aikon Venturer. Iemand al ervaring met deze prachtige duiker?

6 likes

De reacties lopen storm. Ik geloof dat deze Aikon sub nog moet opduiken hier op HF :joy:

1 like

Aikon heeft hier wel bezitters
De venturer niet volgens mij

1 like

Ik denk dat je daar een punt hebt, ik heb deze ook nog niet gezien hier op het het forum. Waarbij ik vind dat de Aikon een herkenbaar uiterlijk heeft heb ik dat bij de Venturer niet, zeker niet in tegenstelling tot de Pontos S die je van een ruime afstand wel herkend. plaatjes doen het altijd goed :

8 likes

Ik vind de Venturer nog wat authentieker dan de gewone Aikon, juist omdat de luxe gevestigde Genta designs van PP, AP en GP geen duikersklok hebben. Daarmee is de Venturer direct vernieuwend.

1 like

Zeker een beauty :ok_hand:t3:

1 like

Pontos chrono op aftermarket band. Altijd nog heel chique vind ik

6 likes

Geen ervaring mee, heb zelf de aikon. Maar moet zeggen vind dit wel een hele mooie ! Weet je al wat je gaat doen ?

Ik heb besloten toch een stapje hoger (prijssegment) te gaan kijken en de Venturer af te wachten. Net als bv de Black Bay 58 is er na introductie wellicht een run waarna na verzadiging ze vast in het blauwe gedeelte komen te staan. Vind de (nieuw)prijzen nu nog relatief hoog.

Ja de venturer is nog wel aardig aan de prijs.
Anders kan je altijd nog voor de sexy aikon gaan.
Hier mijne :

10 likes

Het is echt een beauty inderdaad, vooral de aflopende hoeken met geïntegreerde band zijn super. Eigenlijk te veel waar voor het geld.

1 like

Up uhrforum stond er naar mijn weten nog 1 te koop

En als het wachten te lang duurt … met een Aikon kunt ge niet missen :wink:

8 likes