Maurice Lacroix only


strapsletje :+1:

9 likes

Ik heb deze ML Pontos S Diver nu een aantal maanden. In het begin liet ik hem liggen. Nu doe ik hem bijna niet meer af en ben ik er erg blij mee! De nato-strap van Cheapestnatostraps vind ik net iets fijner dan de originele leren van ML.

15 likes

Super mooie klok heer​:+1::+1:

1 like

Heb een ml die alleen gebruikt word in het werk. Een echte bouwatch :see_no_evil: Savonds en weekend draag ik de omega. De ml lc1228 was het horloge waar het allemaal mee begon. Net als TS geïnfecteerd :grin: minpunt vind ik de waterdichtheid bij het minst of geringste water krijg ik al vocht onder het glas wat meestal na 2 dagen weer weg trekt. Moet dus altijd erg voorzichtig zijn met water.

8 likes

ik moet toegeven dat ik Maurice Lacroix steeds mooier begin te vinden. Deze ligt bij een vriend van me thuis. En hij wil hem aan me verkopen ik moet zeggen dat ik de prijs aan de hoge kant vind 2000 euro. Wat vinden jullie

4 likes

Hou niet zo van dit model.
En ik zou persoonlijk wel iets leukers zoeken voor 2000 euro .
Maar ja .het gaat erom wat wil jij …

Een ex :slight_smile:

7 likes

Is in het echt een erg mooi horloge. Ik heb hem zelf eens vastgehad.

Ik vind € 2.000,- veel geld. Volgens mij gingen deze horloges vaak met flink wat korting weg en lag de nieuwprijs daar niet ver boven. Persoonlijk zou ik voor dat geld gaan voor een ander model maar als je voor dit model bent gevallen moet je dat zeker doen.

5 likes

Mijn eerste exclusieve horloge, gekocht toen ik 30 werd👌🏼

image

13 likes

Wat een prachtige klokken, zoveel verschillende ook!
Hier een foto van mijn Miros chronograaf .

6 likes

Mijn Maurice Lacroix, helaas al tijd lang geen draagtijd meer gegeven. Eigenlijk erg jammer maar goed…

5 likes

M’n onlangs ingeruilde Masterpiece Globe chrono18k, MP6398. Tot wel een heel klein beetje spijt dat ie weg is. Voornaamste reden voor inruil was dat de pushers nog wel eens willen afbreken. Al twee keer een reparatie van rond de 200 euro moeten laten uitvoeren. Maar t blijft een mooi horloge. Vind ik dan

4 likes

Beautiful!!

Voor de liefhebbers… toch het delen waard. :slight_smile:

1 like

Prachtige horloges heb al enkele jaren een Pontos day date 18k. Omdat ik het prachtige horloges vind heb ik enkele dagen geleden nog een ML Pontos day date als “dagelijks horloge” aangeschaft

13 likes

Toffe foto’s met die katten! :+1:

Tja! Zij zijn ook mijn ware juweeltjes. :stuck_out_tongue:

10 likes

9 likes

Vandaag mijn beauty om

9 likes