Erg mooi dit.
De volgende op mijn lijstje zijn de bruin lederen maar zeker ook de grijs rubberen!!!
One watch collection😂
Waar heb jij em vandaan?
Erg mooi dit.
De volgende op mijn lijstje zijn de bruin lederen maar zeker ook de grijs rubberen!!!
One watch collection😂
Waar heb jij em vandaan?
Nice!
Ik denk dat grijs rubber geweldig zal staan, doen!
Ik heb het horloge via Olfert besteld, hoop nog op een mooie actie voor de bracelet maar de zomer kom ik zeker door met de rubber strap
Aah nice.
Haha jaa ga hem zeker bestellen. Alleen kosten wat zeg haha. Als ze iets goedkoper waren had ik ze in veelvoud van allerlei random kleuren gekocht:joy:
Het quick release systeem is in ieder geval geweldig!
Goeie binnenkomer
Rubber = naar de sportschool? Wattttt een alleskunner ♂
Ik ga hem morgens eens even in het echt bekijken bij de juwelier.
Hebben jullie weleens een horloge gekocht en verstopt voor je vrouw omdat je met teveel horloges thuiskomt?
I feel you brother!!
Zwembad, zee, strand, boardroom; alles kan!!
Meer dan wel eens🥸
Ik ben nog even bij de juwelier geweest.
Ik dacht dat ik de 39 mm antraciet/ goud wilde maar in het echt spreekt de blauwe me veel meer aan.
Vind de maat ook erg lastig. Ik heb kleine polsen (circa 17 cm) maar ben wel 1.94 lang met een redelijk breed postuur.
In het echt vond ik de 42 veellll mooier staan. Ik vind het gevoel hebben dat je een dik horloge om je pols hebt wel lekker. De 39 is dan wat ingetogener. De lug to lug op de 42 is nog meer dan prima voor mij.
Alleen als je hem dan op foto’s ziet lijkt de 39 weer veel beter te passen. Alleen die deed het m in het echt niet zo voor mij als de 42
Grappig! Ik dacht namelijk dat ik de blauwe wilde, totdat ik de grijze met goud zag. Als je 42 fijner vindt dragen, is dat mijns inziens de juiste keus. Hoe dan ook, de 39, of de 42; Je koopt er een top horloge mee!
Gebaseerd op de foto’s zeg ik 39mm maar het gevoel is veel belangrijker joh!
Ja als ik naar de foto’s kijk ik ook😁
Maar in het echt dus niet.
De foto van de 42 is wel verder ingezoomd zie ik nu.
Hier nog 1 op ongeveer dezelfde afstand
Foto’s vertekenen natuurlijk. Het voorwerp dichter bij de lens, wordt altijd uitvergroot. Zeker wanneer van dichtbij genomen.
Ik heb nu een 43 mm ‘monster’ om m’n pols. Maar die gaat prima. M’n 41 mm Hydroconquest vind ik nog altijd net aan.
De afmetingen van mijn ML zijn even niet relevant, omdat ie vierkant is 🫣
Daarnaast is polsomtrek niet alleen relevant. Ik vind mijn polsen best dun, maar ik kom toch snel op 18,5-19 cm. Maar ze zijn relatief plat. Dus staat zo’n klein horloge een beetje truttig.
Sorry, geen ML, maar ik heb even de proef op de som genomen.
Normale foto, dus redelijk dichtbij, waarbij het horloge mijn hele pols lijkt te beslaan:
Lijkt volgens mij een stuk groter te vallen dan van verder af genomen (en vervolgens ingezoomd):
Deze is dus 43 mm.