Maurice Lacroix only

Altijd al fan geweest van dit merk maar nog nooit zelf aangekocht. Als er 1 ML zou komen dan deze wel

ML PONTOS PT6098-SS001-330 (plaatje van op internet)

Ben eens benieuwd welke modellen jullie hebben hier op het HF. Eveneens waarom jullie ML wel of niet willen kopen

13 likes

Hoi,
Ik heb er een en ben er erg blij mee. De prijs-kwaliteitsverhouding is super!
Relatief weinig geld voor een prachtig horloge en de mijne loopt heel mooi op tijd ongeveer -2 sec per 24 uur.


23 likes


Geweldige mooie afwerking en echt mijn favoriet.
Draagt heerlijk ondanks zijn gewicht

6 likes

Heerlijk horloge. Draagt fijn en prima kwaliteit👍

5 likes

Heb deze een tijd geleden in duitsland gezien in de etalage en toen dacht ik ook : wat een knap horloge! Maar je hebt ook de uitvoering met een lederen band klopt dit?

Zo zwaar dan?:sweat_smile:

Ja, is correct. Ik moet nog een blauwe lederen band ontvangen van mijn AD. Volgens mij heb je ze in zwart en blauw.

1 like

Blauwe band erbij gaat al een heel ander uitzicht hebben niet? :smile:Heb hem toen enkel op de staalversie gezien.

Zeer ondergewaardeerd merk. Ik had ooit een Calendrier Rétrograde. Die is onder ’ lichte dwang’ naar een vriend van me gegaan :wink: die vond hem zo mooi en heeft hem nu nog.

Ooit bij Van der Klaauw thuis had ik het horloge om. Hij keek ernaar en had daarbij twee opmerkingen. De eerste was: ‘ik zou willen dat ik die had gemaakt’ en de tweede: ‘als daar een andere merknaam op had gestaan, dan was de prijs veel hoger geweest.’ Lijkt me duidelijk…

Voor mij nog steeds een zeer mooi afgewerkt horloge. Ook de Jour et Nuit was erg mooi en leuk om leerlingen - toen ik nog les gaf - de tijd te laten aflezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Van de huidige moderne en zakelijke look bij de klassieke modellen ben ik wel iets minder enthousiast.

1 like

Wat je zegt die Calendrier retrograde is een streling voor het oog🤤

Echt nog geen seconde spijt van mijn aanschaf, geweldig horloge, beetje Gerald Genta inspired maar top afgewerkt en heel mooi om te zien en te dragen.

18 likes

Prachtig horloge !

1 like

Het begint te jeuken voor deze 🥵😁

@ROOMTU @The_Don hoeveel mm bij welke pols afmeting ? Echt een prachtig horloge.

1 like

Mijn pols is 18 cm en ik heb de 42 mm uitvoering.

2 likes

Heb net op harveystore gekeken​:sunglasses::ok_hand:

Ik zit zelf ook 17-17,5 denk dat ik persoonlijk ook voor de 39 zou gaan

1 like

Voor mij toch wel 1 van de positieve ontdekkingen van de laatste jaren

7 likes

heb ik ook al paar keer gezien hier op het forum:smiley:

1 like

Deze dus ook…

4 likes