Maurice Lacroix only

Tijdens een horlogedeal met een mede HF’er uiteraard een tijdje over onze hobby gesproken, uiteraard kwamen de wensen ook ter sprake. Voor mij stond een LLD of een Pontos S op het verlanglijstje, en hij had beide.
Het heeft een jaartje geduurd voordat deze in mijn bezit kwam :

Geweldig horloge met een hoge afwerking zeker voor de bedragen waar deze gebruikt voor gaan.
@W2them gewicht met stalen band is 206gr.

@The_Don Erg mooi de Aikon, deze heb ik onlangs ook gepast, ik begrijp goed dat je geen spijt hebt van deze aanschaf.

3 likes

die is knap!

Wel heel mooi :ok_hand:

Thanks, is 10 jaar oud en nog perfect :ok_hand::+1:

1 like

ja de juwelier waar we altijd gaan voor juwelen of cadeaus die heeft deze. heb al enkele malen subtiel gevraagd of hij hem wou verkopen maar helaas, hij heeft deze van zijn ouders gekregen toen hij mee de zaak in stapte(begrijpelijk dus)

1 like

ziet er uit als nieuw inderdaad :smiley:

1 like

Precies! Dit heb ik ook. Alleen vind ik de 42mm net te groot en het model van de 39mm wijkt af tov de 42mm😪

keuzes keuzes :smiley:

ML Croneo, mijn eerste horloge, waar het allemaal mee begon :joy:

2 likes

dat model kende ik nog niet, 40mm?

En mijn ML jour et nuit, met -vind ik- mooi geguilocheerde wijzerplaat. Ambachtswerk! :grinning:

5 likes

Yep. Al heel lang discontinued…

1 like

Inmiddels 20 jaar oud. Ik draag het niet meer maar vind het nog steeds een mooi horloge.

jpeg

7 likes

Ik zit op de 19 maar zou nog steeds voor een 39 gaan. Prachthorloge

1 like

Zojuist de twee verschillende maten gepast in de Bijenkorf. Kwaliteit voelt goed maar verder weinig gevoel bij.

Ik zou zelf trouwens voor de 42 gaan. De 39 vond ik te klein voor wat het is. Mag best beetje shinen zo een ding :grin:

4 likes

Idd een leuk merk. Mijn ex

4 likes

5 likes

zonde is nochtans mooi

1 like

Klopt! Ik heb m net nog eens omgeslingerd en kwam tot dezelfde conclusie! Hij zou zomaar weer eens polstijd kunnen krijgen :grin:

1 like

een maurice lacroix calendrier retrograde klopt?