Maurice Lacroix op Ibood

Op Ibood worden diverse nieuwe Maurice Lacroix uurwerken aangeboden met hoge kortingen (volgens Ibood). Ik ben geen Maurice Lacroix kenner en heb geen idee van het waarheidsgehalte maar misschien is het iets voor iemand hier op het forum.

1 like

Op de site van Maurice Lacroix hebben ze nog black friday. Een vriend van mij heeft een pontos s automatisch chrono besteld.

Mooie horloges, maar toch enkel in Zwitserland te bestellen? Ze leveren niet naar het buitenland :confused:

1 like

Hele terechte toevoeging.

Die vanaf prijzen worden daar met het gooien van een pijl richting een dartbord verzonnen heb ik wel eens het idee. Een beetje zoals we met alle black friday/dolle dinsdag/merwaardige woensdag deals worden besodemiā€¦

Niet met allemaal :wink: bij sommige wordt je gewoon de rest van het jaar besodemiā€¦

1 like

Is wel mogelijk. In het linker bovenmenu kiezen voor languages en dan aanpassen naar west-europa. Je kunt dan wel bestellen, maar de prijzen zijn dan hoger in EUR, dan in CHF.
Er zijn nu nog 3 modellen te kiezen, zag ik zojuist. De versies met metalen banden zijn er al uit.

2 likes

Verdorie, je hebt gelijk. Jammer dat ik dat zelf niet opmerkte. De overgebleven modellen zijn minder interessant voor mij.

1 like

En daar gaat de restwaarde van je ML. Net als vorig jaar bij de Pontos S Diver. Om gek van te worden (niet dat ik er last van heb). Het lijkt TAG Heuer wel zo langzamerhand!

1 like