Maurice lacroix pontos s diver

Heeft er iemand ervaring met de maurice lacroix pontos s diver? Heb nog nooit een horloge gehad van dit merk en weet dus ook niet goed hoe de automaten hiervan werken…

1 like

Ik heb geen ervaring met de pontos s diver maar ik heb wel meerdere horloges van Maurice Lacroix gehad. In het verleden heb ik onder meer een pontos chronograph gehad. Nu heb ik een masterpiece. Ik kan je vertellen dat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit van de horloges. Ze zitten erg goed jn elkaar, worden zeer mooi afgewerkt en lopen erg precies. Ze dragen ook erg prettig. Wat mij betreft dus niets dan lof.

1 like

Persoonlijk vind ik de Pontis S Diver 1 van de mooiere horloges van de laatste tijd. De reviews zijn eigenlijk ook allemaal meer dan goed, waar men echter wel over valt (kan ik me wel iets bij voorstellen) is de prijsstelling. In deze prijsklasse, rond € 3.000,-, is er heel veel moois te verkrijgen en dan is ML misschien niet de meest voor de hand liggende keuze, geen slechte keuze alleen niet de meest voor de hand liggende keuze. En dat komt ook door het uurwerk, een SW200, in deze prijsklasse verwacht je dan toch wel wat “meer”.

Misschien juist daarom juist wel de Pontos S Diver kiezen…

1 like

Helemaal waar.
Zo’n uurwerkje kost rond de €100,- of minder.
Daarmee wil ik in niets afdoen aan dit uurwerk
De Sellita’s zijn robuust en zeer nauwkeurig.

Dit setje met (dik) saffier voor en achter, 10ATM, schroefkroon, tritium tubes,
extra hard PVD en Sellita SW220 was nieuw rond de €350,-

Dat geeft te denken…
Maar goed het is geen duiker natuurlijk.

Grt.

1 like