Maurice Lacroix Pontos S

Dat weet jij, ik, natuurlijk @hendrik en ieder ander die hem irl in handen heeft gehad. :sunglasses:

5 likes

Haha, volgens mij is dat mijn oude Pontos waarover je het hebt. Heb er zelf ook wel een beetje spijt van…

2 likes

Lekkere jongen ben jij, destijds voor nieuw verkocht aan mij. :scream:
Geintje Richard, was nieuw in de stickers en nog steeds blij mee. :+1:

2 likes

Ja, ‘oude’ klinkt in dit geval wel een beetje raar. Ik heb er spijt van dat ik voor deze prijs-kwaliteit verhouding het horloge niet zelf uit de stickers heb gehaald en ben gaan dragen :slightly_frowning_face:

3 likes

Door al deze berichten ga ik er nog spijt van krijgen :wink:
Ik ben er van overtuigd dat het een mooie klok is, dat zeker!
Uiteindelijk had ik ook de ML weer verkocht, omdat ik deze Oris en een Omega in de verkoop heb gedaan voor een Datejust. Persoonlijk was deze weg makkelijker en uiteindelijk ben ik tevreden met de prijs die ik gekregen heb!
Ik moet zeggen, door deze berichten ga ik toch ooit eens opzoek naar zo een Pontos S, ziet er toch uit als een solide diver!

Edit: Moet zeggen dat als ik de foto’s van de Pontos zie, er toch iets begon/begint te kriebelen, wat een looks! Zoals ik hierboven al zei, die gaat er vast ooit nog eens komen.

4 likes

Er staat er een te koop in het blauwe gedeelte, maar helaas niet meer voor 780 euro :innocent: