Maurice Lacroix Pontos S

Help! Ik ben niet zo bekend met ML, maar krijg een inruil aanbod. Ik vind het erg lastig om de inruilwaarde van de ML in te schatten. Het gaat om een ML Pontos S welke een half jaar geleden aangekocht is. Zelf heb ik een Oris Divers 65 welke ik te koop aangeboden heb, maar mooie inruilbiedingen zijn altijd leuk!

Ik lees wisselende berichten over ML. Eigenlijk wil ik gewoon weten wat ik er aan euro’s voor terug kan verwachten, wetende dat ik hem uiteindelijk toch weer de verkoop in ga doen. Maar ach, vind het toch een erg mooi klokje en als ik er weer vanaf kan komen voor een nette prijs, waarom niet!?

Pontos S op rubber of leer ligt in nette staat rond de 800 euro meen ik.

Edit: de duiker that is*

Met de ML kom je niet aan een gelijke ruilwaarde met je Oris. Met beiden in nette, complete staat natuurlijk.

Het betreft een Pontos S met rubber én stalen band, inderdaad de duiker.

Ze zijn beide in nette, complete staat. De Oris is echter aangekocht in 2015 en dus qua leeftijd wat ouder.
Als prijs mag de Oris voor tussen de 750/800 euro weg. Dat is dan ook de prijs die ik voor ogen heb.

Ik denk dat de waarde die @willemC aangeeft aardig klopt en dat je de ruil met gesloten beurs moet doen.

Betreft inderdaad een ‘gewone’ 1-op-1 ruil met gesloten beurs.
Daarnaast ook nog een aanbod gehad van een Omega Geneve uit '66, met de orange hand, daar krijg ik wat geld bij uiteraard, maar dat is een andere discussie.

Voor nu vooral benieuwd naar de waarde! Bedankt voor de antwoorden zo ver.

Ik heb inmiddels een deal kunnen sluiten met iemand die met euro’s kwam!
Topic is bij deze dus ook niet meer nodig.

1 like

Op slot of niet, ik heb zo n Pontos voor een habbekrats nieuw gekocht, en voor een nog grotere habbekrats verkocht. Heel erg veel spijt van :disappointed_relieved:

1 like

Waardebehoud is wel een dingetje bij dit model ja :frowning:

Dingen werden ook eventjes nieuw voor 780 euro aangeboden middels een actie vanuit ML. Dit deed de waarde absoluut geen goed :laughing:

Jammer dat je de Pontos S mist… Die had je vast nooit weggedaan! Wat een wereldklok.

Edit: de deal was prima!

2 likes

Onbegrijpelijk idd , maar het blijft een top horloge.

1 like

Dat was €897 op rubber… De beste aanbieding ever!

2 likes

750 a 800 voor de pontos S op staal EN rubber is een koopje… had ik gelijk voor 800,- van je willen overnemen @Mike

1 like

Dit zijn de opmerkingen die mij behoeden om ook te verkopen. :pray:
Zoveel horloge voor dit geld ga je niet meer krijgen.
Die van mij op staal gaat er, voor dit soort prijzen, in ieder geval niet voor weg. :heart_eyes:

1 like

Precies, deze moet je echt in handen hebben gehad.
Die afwerking van de kast en de aansluiting van de endlinks daar op.:heart_eyes:

Ja, nou snap ik het wel, kappen a.u.b.:innocent:

1 like

:joy::joy:

1 like

Pfff,… En ruilen voor een Oris 65! Ik zou er niet over piekeren!

1 like

3 likes