Heeft iemand advies waar ik mijn horloge ter reparatie kan aanbieden?
Het betreft een Maurice Lacroix MP Jours Retrogrades die wel een onderhoudsbeurt kan gebruiken. Als ik op zoek ga naar de officiele ML service centers (via de ML website), dan is de dichtstbijzijnde in Duitsland…en dat vind ik toch iets te ver.
Aangezien ik slechte ervaringen heb met juweliers in de buurt ben ik nogal huiverig om de reparatie door een willekeurige juwelier uit te laten voeren.
Dus mocht iemand goede ervaringen hebben met een specifieke juwelier/horlogemaker in de omgeving van Almere (of in ieder geval in Nederland), dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt voor het advies!
Misschien een domme opmerking, maar kan je het horloge niet door een ML
Authorized Dealer laten opsturen? Ik heb zelf nooit een ML gehad, maar weet dat dit met Rolex ed wel gebeurd. Succes ermee in ieder geval!
Forumgenoten zijn erg te spreken over Juwelier
Triade in Almere (horlogemaker Jeroen De Bas)
Het is alweer een tijdje geleden, maar heb afgelopen weekend eindelijk mijn horloge op kunnen halen na reparatie bij Triade in Almere. Het duurt even (4 maanden) maar dan heb je ook wat
Forumgenoten zijn erg te spreken over Juwelier
Triade in Almere (horlogemaker Jeroen De Bas)
Het is alweer een tijdje geleden, maar heb
afgelopen weekend eindelijk mijn horloge op kunnen
halen na reparatie bij Triade in Almere. Het duurt
even (4 maanden) maar dan heb je ook wat
Nogmaals bedankt voor de adviezen.
bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat t klokje weer goed en wel terug bij je is.
misschien dat je t al wist, maar er is een een deel op t forum waar je feedback kunt geven aan horlogemakers/vekopers.