Maurice Lacroix

Ik kijk regelmatig op jullie prikbord en weet dat er een paar experts tussenzitten, t.a.v. M.L.Mijn vraag is: ik ben wel gecharmeerd van de Pontos
serie, ongeveer 1500 euro, of is dit eigenlijk tweede keus, kan ik beter sparen voor een Masterpiece, of op zoek gaan naar een ander merk, waar 100 euro
top is, b.v. Loris, Zeno, Epos e.d.Alvast bedankt voor de reaktie.

Ik bedoel natuurlijk 1500 euro top is

De Masterpiece serie is de top van ML. De kwaliteit van deze horloges is echt helemaal af. Ook de uurwerken voldoen aan de hoogste kwaliteits- en afwerkings eisen.
Als je echter de nieuwe Pontos serie bekijkt, zitten daar ook heel fraaie horloges tussen. (Mijn favoriet is de GMT met zwarte wijzerplaat nog uit de oudere Pontos series, of de Power Reserve uit de nieuwe serie)

Echter, voor 1500 Euro kun je zeker wel een stalen horloge uit de Masterpiece serie krijgen. Nieuw via de juwelier. (Neem kontakt met op als je geinteresseerd bent)

Als je ook tweedehands in overweging neemt, dan is de keuze uit de Masterpiece serie al helemaal groot.

Naar mijn bescheiden mening is de kwaliteit van ML echt een klasse of 2 hoger dan die van Zeno of Epos. En dan laten we Loris al helemaal buiten beschouwing.

Groeten,
Hans Mennink
http://members.chello.nl/~h.mennink//watches/_private/Maurice%20Lacroix%20Masterpiece.htm

Denk dat je spijt zou krijgen als je geen uit de masterpiece collectie haalt, dat zijn echt prachtig afgewerkte klokken met een eigen uitstraling. Weet niet hoe het precies met de prijzen zit maar ik zou daar voor gaan, al is de Pontos serie ook erg mooi.

Geef mij ook maar de masterpiece.
Ben ook nog altijd aan het uitkijken voor een retrograde of double retrograde.
ML is zeer goed. Je kan zeggen het is maar een UT, maar is extra verzorgt, beste afwerking van materiaal en polijsting.

Bedankt voor de reaktie,s ik moet er nog over nadenken.