Mauzer

Horloge verkocht aan Mauzer.
Alles voor afspraak, vlotte communicatie en een leuk gesprek gehad over… horloges! :)-D

Horloge verkocht aan Maurits. Vlotte afhandeling en zeer prettige communicatie. Absolute aanrader.

Groet Tecco

Horloge verkocht aan Maurits. Het ging allemaal erg vlot. Na een tip van een ander forumlid hadden we op de 4e voor het eerst contact en op de 7e rondden we het af en vertrok hij 's avonds alweer met zijn nieuwste aanwinst, mijn (ex)Speedy Pro. Nog leuk gesprek gehad ook, aardige gast. Aanrader (tu)

Groeten,
Peter

Horloge gekocht van Mauzer.
Zeer vlot verlopen, prima communicatie.

Horloge gekocht van Maurits. Goede prijs, prachtig klokje, hartelijke ontvangst, kortom: een fijne deal!
Top! Dikke(tu)

(tu)
Horloge gekocht van Mauzer. Alles volgens afspraak, vlotte communicatie, snelle verzending en horloge in topconditie zoals beschreven.
En ik een nieuwe tevreden eigenaar :)-D :~

Hierbij ook een dikke duim voor Mauzer :+1:

Prettig contact en vlotte verzending, top!

Fijne verkoop aan de maus man. Die gaat voorlopig alleen maar maanhorloges dragen… eh er in ieder geval ook over lezen. Top!

Hier ook een goede ervaring! :+1:

gr, HJR

Fijne transactie, sympathieke en vlotte koper. Superbetrouwbaar! Will do business again! :slight_smile:

1 like

Fijne koper. Zeker een aanrader!
Aan mijn kant waren er wat verbeterpunten te benoemen… Gelukkig de deal positief rond gemaakt.
Veel geluk en plezier met je aanwinst. Hopelijk tot een volgende keer

1 like

Horloge verkocht aan @Mauzer
Goede en vlotte communicatie met Maurits, betaling zeer snel ontvangen. Kortom, zeker aan te raden :ok_hand:t2:
Veel plezier ermee en bedankt voor het vertrouwen!

1 like

Ook hier een zeer positieve ervaring met @mauzer. Absoluut een aanrader!

1 like

Leuke deal met Maurits aka @Mauzer gehad.
Geen stress, geen gedoe.
Vertrouwen dat alles ok komt vanaf de eerste berichtjes merkbaar.
Dus kun je stellen dat hij bij de categorie leden hoort waarmee je graag opnieuw hobby-zaken zou willen doen

:slightly_smiling_face::+1:

1 like

Ik zei het al in augustus 2018 (vier posts hierboven): Will do business again. En kijk: again business gedaan. Opnieuw vlot, correct, sympathiek. Niks op aan te merken. Will do business again again. Tot in 2024 @Mauzer!

@Mauzer kun je blind vertrouwen. Ik heb een Omega Constellation van hem overgenomen. HF op zijn best: prettig contact, snelle reactie en verzending. Aanbevolen!

1 like

Ik heb een mooie oude JLC overgenomen van @Mauzer Fijn contact en horloge voldoet aan de verwachtingen :slight_smile: Dank

1 like