Mavrik Nereus V nu op Kickstarter

Eind april komt de tweede lichting van de Obris Morgan Aegis beschikbaar, en ik denk er serieus over om een tweede aan te schaffen. Maar dan blijkt dat in april ook de verkoop van de Mavrik Nereus V van start gaat http://mavrik.watch/collections/all/nereus-v. Bijzonder model, toch weer 's wat anders. Keuzes, keuzes.

2 likes

Zoals deze uitvoering dus

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0735/1015/products/Nereus-V-4-102572-A-Domed-Front_6fca8683-2a1e-4a97-bfd9-4b04a72a9f5c_grande.jpg?v=1457063137

1 like

Heb zelf de OM Aegis in het blauw en ben echt onder de indruk, mooi horloge, mooie band, mooie verpakking. Kortom alles perfect verzorgt. Krijg je zeker geen spijt van. Weet niet of je een bandenwisselaar bent. Dit lijkt mij bij de Mavrik lastig.

Ja, lijkt inderdaad een lastige bandenwisselaar op eerste gezicht, dacht ik ook al. Maar misschien valt 't ook wel mee:

Ziet er alleen wel wat kwetsbaar uit, die dunne pootjes.

Poeh dat ziet er wel kwetsbaar uit ja. Succes met de keuze die je maakt.

1 like

Kwetsbaar? Wat wil je ermee gaan doen dan?

2 likes

Fantastische mooie klok in een ideaal formaat.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar deze.

1 like

21 Juni op Kickstarter, lees ik net. Ik vind die stainless steel met witte dial toch wel mooi hoor.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ja, die witte is inderdaad wel gaaf!
Zie trouwens wel heel forse prijsverschillen tussen de stalen, titanium en bronze versiies.:confused:

Moest even goed kijken naar die merknaam ‘Maak ik Nerveus’?:wink:

1 like

Kwetsbaar? Beseffen we wel dat onze horloges vaak maar met dunne pinnetjes bij elkaar gehouden worden? Zoals in de bandschakels, of aan de lugs…

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Goed punt.

Jammer dat een exemplaar met mechanisch uurwerk bijna twee keer zoveel moet kosten dan die met Miyota quartz. Als die ook tussen de 300 en 400 had gezeten, wist ik het wel.

Mooi model… Kende het horlogemerk niet, maar dit zijn wel modellen die ik mezelf zie dragen… :+1:t4:

En hij is live!

Ik heb me ingeschreven als backer, voor een eenvoudige stalen versie. Nu maar 's gaan nadenken over de kleur.

2 likes

Op de K klikken dus in de video…

Mooi horloge, mag er zijn wat mij betreft. Ook leuk die Quartz met een min-of-meer vloeiende secondewijzer. Alleen jammer dat het US-based is, komt dus nog zeker 35 à 60 € douane en inklaring bij hier in BE, afhankelijk van de versie die je besteld.

1 like

@Royce

Leuk horloge & lijkt prima kwaliteit! Leuk ook om eens die nieuwe SII VH31 gebruikt te zien worden. Vind zo’n slowbeater (14.4 Khz) wel passen bij het jaren '50 gevoel. Kortom, heb ook ingeschreven. Wel t.z.t. in de VS oppikken, maar dan is het voor $189 een koopje :slight_smile:

1 like

Super mooi klokje :grinning:
Heb me ook ingeschreven voor mijn eerste kickstarter deelname.

1 like