Ziet er best cool uit. Ik vind alleen de Red Bull Racing edition mooier.
Oranje kleur, niet echt een kleur die je dagelijks als horloge draagt, valt echt teveel op.
Ik vindt het meer een commercieel item om extra omzet te maken.
Mooi ding, zou hem zo kopen.
Wacht ff op de real-life wrist Picsā¦
Ik zou nog ff wachten tot ie wereldkampioen is want dan kan TH hier echt niet meer mee aankomen
Formule 1 fan: check
Verstappen fan: check
Tag Heuer Verstappen horloge: ehh laat maar.
De RedBull trouwens ook, helemaal met die spuuglelijke Nato.
Ben je alweer thuis dan?
Teveel oranje en die datum slaat nergens op, daarnaast zwaar overpriced.
Er zal nog wel een automaat komen voor Max, zal wel op de Senna uitvoering gaan lijken alleen dan misschien met oranje accenten en MV logo.
Maar reken maar op ruim 4000euro
Zo lang waren de files nou ook weer niet
Vader Jos had vroeger ook zijn eigen klok, een Favre Leuba waar zijn logo nogal pontificaal op stond. Had graag de case back gezien of ze daar nog iets mee gedaan hebben bij Tag Heuer.
Ben benieuwd via welke kanalen deze straks te bemachtigen is. Eerlijk gezegd vind ik 'm best aardig, maar ja, ik ben dan ook Max-fan.
Is dat niet dat overgetalenteerd puberjong dat op ons belgisch circuit even demonstreerde hoe onsportief gedrag eigenlijk heel zwaar bestraft zou moeten worden? Lauda ging āeven met papa pratenā want zijn rijstijl hoorde eerder in de psychiatrie thuis dan op een renbaan vol moordmachines⦠enfin om on-topic te blijven: afschuwelijke horloges. Imho uiteraard.
'k vind het een beetje vroeg voor een signature.
Maar goed, Tag gaat ook met de Chinezen naar de maan
ehhhā¦mars.
Grt.
Bestraft ? Geprijsd bedoel je.
Moar of that plz.
Anders moet je lekker jeu de boule kijken. Wat minder heftig voor de tere ziel.
Max racet beter dan de ontwerpers met hun design-pennetjes bij Taggie.
Ligt inderdaad aan jou. Als er Omega op had gestaan was ie gewoon simpelweg drie keer zo duur geweest. Daarnaast betaal je voor bijvoorbeeld een Certina DS2 (quartz) chrono ook al ⬠900.
Dus, het blijft natuurlijk best een hoop geld voor een horloge. Maar TAG Heuer is vandaag de dag een van de best geprijsde āpremium merkenā.
Moet altijd wel lachen om hoe mensen soms een TAG Heuer (te) duur noemen om vervolgens voor een veelvoud van dit bedrag een horloge van een ander āpremiumā merk te kopen. Zeg niet dat dit voor jou ook geldt, hoor. Ken je verder niet.
Maar dit is wel weer een gevalletje selectieve perceptie, dus.
OT: ik vind het een geslaagd model. Maar eigenlijk vind ik de Red Bull-versie nog wat mooier. Net wat strakker/rustiger en gewoon heel goed gelukt!
Ik weet dat Omega, Grand Seiko etc veel meer vragen voor quartz, maar daar stoppen ze dan ook geen Ronda in.
Hetzelfde zie je bij bijvoorbeeld VJ7750 uurwerken: Die gaan ook overal in, maar daar verschillen de prijzen geen factor 6. En als ze dat wel doen, zijn ze gewoon te duur.
Tag of niet, voor 1350 euro heb je gewoon een nieuwe VJ7750.
En ik heb helemaal niks tegen Tag hoor.
O.k., maar de productiekosten van de door Omega en GS gebruikte uurwerken zijn hoogstens enkele tientjes hoger dan een Ronda-uurwerk. Verklaart nog steeds niet het prijsverschil van 300% of meer ofwel enkele duizenden Euroās. Toch betalen sommige mensen graag die astronomisch veel hogere prijzenā¦
Selectieve perceptie, dus.
'k las het ook ja⦠daar wil ik bij zijn, met een camera⦠Jos lacht em recht in zijn bek uit
1350,- is niet duur voor een TAG Heuer, maar in mijn ogen veel te duur voor om het even welke Quarzā¦niets ten nadele van Ronda, maar neeā¦
Datumpositie vind ik ook wel jammer, want scheef, maar de oranje 18, en de oranje markering⦠ja⦠dat vind ik dan wel mooi gevonden⦠Nu een Automaat erin⦠dat Rondaatje stoppen ze maar in een goedkoper dames modelletje⦠en dan gaan we pratenā¦
Nee, GS hoort niet thuis in deze vergelijking. Dit is namelijk niet, zoals de meeste āpremiumā merken, een lopende band-/massaproduct.
Maar meer in het algemeen is het zinloos om te discussiĆ«ren over de prijsstelling van āpremiumā producten. Zolang aanbieders klanten vinden die gek genoeg zijn om te betalen wat de aanbieder ervoor vraagt, is het prijspeil kennelijk goed. En kan de prijs dus ook nog wel wat omhoog, zoals al jaren gaande is.
Verder is ook het quartz- versus mechanischverhaal een wassen neus. Bekeken vanuit prijsstelling, althans. Er is geen goede reden dat bijvoorbeeld een Aqua Terra met mechanisch uurwerk ruim twee keer zo duur is als een met quartzuurwerk, terwijl de productiekosten van het eerste model hoogstens enkele procenten hoger liggenā¦
Ik zeg het nog maar een keer: selectieve perceptie.