18 jaar en je eigen speciaaltje. Best leuk!
Tof voor Max!,
Maar kan niet zeggen dat ik het nou echt een mooi ding vind
Niet onaardig, maar de plaatsing van de datum heb ik mijn bedenkingen bij.
Zo’n renderfoto doet 9 vd 10 keer afbreuk aan het horloge, dus ik ben benieuwd naar de real life foto’s.
Zonder foto’s is een topic geen topic.
Het horloge zal vanaf november te koop zijn voor de keurige prijs van €1.350.
Ligt het aan mij, of is 1350 euro voor een quartz-Tag vooral heel keurig voor TagHeuer zelf?
ligt niet aan jou ;-).
Ik had nog geen tijd voor foto’s.
Dank voor de aanvulling!
Niet mooi. Heeft niets met Tag of Max te maken hoor, spreekt mij gewoon niet zo aan.
Dat geldt voor meerdere merken hoor. Kijk eens naar Omega quartz modellen.
Hij is waarschijnlijk zo goedkoop omdat ie op rubber komt ipv staal
en dan die datum…een slag gedraaid tov de Red bull editie nu lijkt het helemaal nergens op
Zou niet mijn keus zijn.
Jammer dat ze voor Max niets mooiers hebben gemaakt.
Tag Heuer, Quartz, rubberen band… Nee dank u
Jammer dat het een Quartz is. Automaat vind ik hem toch best wel wat hebben…
Nope, niet voor mij (gebaseerd op de huidige plaatsjes). De Red Bull editie vind ik nog acceptabel en dan alleen op staal. De Coronel jongens zullen hem ook niet dragen denk ik, diameter is minder dan 80cm
Inderdaad als het een automaat zou zijn geweest dan had ik hem wel gewild.
Hier overigens een fotootje van Max wat ik afgelopen weekend in Spa gemaakt heb
Het is alleen jammer van de 140 op de bezel.
Goed opgemerkt! Wel aardig dat het oranje doorloopt tot 18 jaar en een paar maanden… Voor de rest niet mijn ding.
Ik had ook liever gezien dat ze m n automaat gaven. Maar tja, dan zou ie nog duurder worden. Nu Is ie ietsjes haalbaarder voor de fans enzo.
Ik bedoel, je moet behoorlijk 007 fan zijn om 6400€ voor n limiter Omega te dokken. Dan is 1350 relatief voor de verstappen fans wat beter te doen…
Maar dat alles terzijde, blijft wel gaaf als n merk zo iets met je wilt doen. Zegt wel iets over die gast…