Max Verstappen Rolex vs Tag Heuer

Zag Max op Peptalk voorbij komen met een andere liefde om zijn pols… Misschien toch meer liefhebber van een Rolex (BLRO) dan een Tag Heuer :stuck_out_tongue: Als zijn sponsor maar niet meekeek haha.

12 likes

Je kunt het dat menneke niet kwalijk nemen :wink:

9 likes

Draagt hem wel lekker los :confused:

Gewoon jubilee erop gezet. :laughing:

16 likes

Wat een boefje is het toch ook.

:scream:


Ooit wil je toch een Rolex…

6 likes

Jaa krijg er jeuk van brrrr haha

1 like

Ik zag het ook, vergeten af te doen zullen we maar zeggen. Dat kost hem 20 pk :rofl:

1 like

Kijk, hij vertolkt hiermee alle Limburgers :grin:

Maar ik zie geen horloge :thinking:

2 likes

Whoeehahaha… dat kost hem wel wat Euro’s op de rekening.

Wel goed gezien van je.

Bonus van TAG moet hij deze keer niet verwachten.

Wel grappig hoe hij in elk interview aan zijn oor of neus pulkt om zijn TAG horloge te laten zien voor de sponsor en de bonus.

Hier gaat hij wel even de mist in.

De photoshoppers kunnen aan het werk om de TAG logo’s te vervangen door Rolex. :joy:

Max-Verstappen-horloge-4

Zou die daar nou daadwerkelijk nog iets van horen of denken wij dat allemaal maar hebben we eigenlijk geen idee? Oftewel is zo’n contract dusdanig exclusief dat je ook in je privé tijd geen ander merk mag dragen? Of zou het alleen voor een race weekend en tv (studio) interviews gelden? Iemand enige kennis van die wereld?

3 likes

Goeie vraag!

Heb je hem zelf genomen de foto?

Photoshopje gedaan? Of real? Want ik kan niet geloven dat deze fouten echt worden gemaakt door pro’s als Max.

Misschien vragen aan M. Verstappen?
@Mattes :grin:

1 like

:smiley:

1 like

De F1 als geheel wordt natuurlijk gesponsord door Rolex dus kan me voorstellen dat alle podium coureurs een lexje krijgen na afloop. Maar zo goed als ieder team wordt door andere horlogemerken gesponsord, dus zou het ook weer dubbel zijn wanneer de coureurs nooit met hun podium cadeautje gespot mogen worden.

Kan me iig voorstellen dat Tag Heuer hier niet blij mee is.

2 likes

Niet heel gek dat je Nico Rosberg met een Hulk spot, hij is immer een Rolex ambassadeur.

2 likes

Ik zou hem niet overschatten. Zie hier vanaf zijn eigen instagram pagina. Een (poging tot een) onzichtbaar gemaakte Audemars Piguet Royal Oak.

1 like