Mazzeltje of geflest?

Goede middag lieve mensen!

Af en toe zegt er een afspraak af, heb je tijd over die je moet overbruggen om je kind van de oppas op te halen. Wat doe je dan? (Althans ik) Kringloopwinkel in de buurt bezoeken.
Zo gezegd, zo gedaan:

Ik kan het me bijna niet voorstellen maar ik denk dat ik toch wel wat gevonden heb;

Volgens de medewerker kwam er gisteren een boze man dit horloge brengen, z’n vrouw was ervandoor met een ander. If it sounds to good to be true… Denk dat ik het horloge zo ga openmaken.
De zenith is redelijk gehavend zo te zien, Ancre vond ik wel geinig maar zal ik niet snel dragen en de DKNY kreeg ik er extra bij, voor nop!

Thanks voor jullie aandacht, tijd en energie!
Als er iemand is, die me wat meer kan vertellen over een van de klokken… Let me know! DKNY is gewoon een modeklokje, maar de andere 3 ben ik wel nieuwsgierig naar…

Gr en fijne dag,

Johan

5 likes

Geflest weet ik niet, aangezien er geen aankoopbedrag in je post staat. Maar aangezien het bij de kringloper is, kan ik me haast niet voorstellen dat je een miskoop gedaan hebt…

Da’s heel mooi :+1:

Maar zat die Tag Aqua er ook bij?

Grt

tromgeroffel

3 likes

Ik acht de kans dat het een originele Tag Heuer is vrij groot. Ik twijfel een klein beetje over het logo maar dat is bij het origineel ook een beetje weird met die overlappende letters.

De Zenith is leuk maar jammer van de meervoudig gebroken plaat en hij heeft twee verschillende soorten wijzers.

De Ancre is waarschijnlijk voorzien van een Frans FE 233-60 of 66 uurwerk. Geinig maar niet echt bijzonder.

1 like

Ja die zat er ook bij!

Miskoop sowieso niet nee; €15

1 like

Ik vind nu een plaatje van exact dit model bij de replica boer…
http://www.allbuywatch.com/best-tag-heuer-aquaracer-27mm-ladies-replica-watches-p-53.html

http://watches.allbuywatch.com/53/tv.jpg

Dat lijkt hem toch wel te zijn…

Geen rode seconde wijzer.

Open schroeven en het mysterie is opgelost (denk ik)

Maar voor 15euries…

Ik moet even ander gereedschap erbij halen om 'm open te maken…

2 likes

Oh, zo’n tang gebruik ik hier heel veel, m’n meeste horloges hebben zo’n achterzijde, eerlijk gezegd ook mijn favoriet.
Mocht het een echte zijn, ben je spekkoper! :smile:

Spannend!

tromgeroffel

Wat ik kan lezen met de loep;
F03 111 T
There 8 jewels
Swiss V8
Een of ander blaadje
Battery 364
6,8x2,1 1,55V

Dit ziet erg echt uit. Vaak is het achterdeksel slecht gemaakt, bij deze niet.

Ik weet bijna zeker dat dit een echte is, uurwerk lijkt me ook OK.

Blaadje is het ETA logo misschien?

1 like

Even opgezocht - dat uurwerk hoort er inderdaad in. Kan niet meer fout denk ik. De cheapo plastic spacer is juist typerend voor het merk. :smile:

1 like

Ziet er niet uit als een goedkoop chinees uurwerk met veel plastic zooi

hoe is de lume … duurt dat nog een beetje ?

@PeterLC, dank je wel! Erg attent van je!

1 like

Heb 'm net gekocht en daar nog niet op getest… Zal ik straks even doen!

Ik ga ook maar eens langs de kringloop. :+1:

En dan nu de vraag… wat is dan de prijs voor deze Tag als hij serieus terug de markt op gaat?