Mazzeltje of geflest?

Ik zat aan een mooie grote taart te denken voor het hele personeel komende vrijdag!
Mijn mazzeltje mogen ze best van profiteren.

Qua eten vanavond; de misses gaat naar Boreas met zakelijke relaties, ik moet voor mezelf zorgen :wink:

1 like

Neeeeā€¦ niet vertellen waaraan ze die taart verdiend hebben gewoon afgeven en weglopen, straks worden ze super scherp met 2e hands klokjes, en dan vinden we nooit meer zoiets :confused:

3 likes

Gefeliciteerd, je lijkt daar een echte Tag Heuer damesklok te hebben gescoord! Wat zal jouw eega nu blij zijn! :heart_eyes:

Omdat ze hun werk zo goed doen :smirk:

1 like

Ik ga haar daar vanavond mee verrassenā€¦ Als ze 'm wil :wink:

Anders weer extra geld in de huishoudpot! :grinning:

1 like

Huishoudpot? Papaā€™s horlogepot zul je bedoelen :wink:

En natuurlijk geen Renata terug erin, hĆØ?

Je zit veilig met een Energizerā€¦

1 like

Tja, dan moet je dat wel eerst goed communiceren, natuurlijk! ā€œAls jij 'm niet wilt, dan ga ik daar een leuk horloge voor mijzelf voor kopenā€ Want, oh wee, als dat niet duidelijk is! :stuck_out_tongue:

1 like

Gefeliciteerd man, geweldig!!!

Mijn zoontje kwam op de rommelmarkt deze 2 tegen, gekregen van de verkopende partij omdat hij Star Wars mooi vond en Han Solo ook Indiana Jones is:

Vrij Chinees enzošŸ˜

1 like

Ik dacht dat er vaak problemen waren met namaak-renataā€™s maar dat the real stuff wel okĆ© is. Belangrijk is dat je ze van een goede supplier kan kopen, de helft die op Ebay en dergelijke verkocht worden zijn fake.
Feit is wel dat ze vaak overprijsd aangeboden worden vanwege het predikaat OEM en dat ze uit Zwitserland komen. Ik heb er nog geen slechte ervaringen mee gehad, net zo min als met GP en Energizerā€¦

Nou, wat ik gehoord heb, is dat ook de OEM Renataā€™s lekken als de ziekte.

Gefeliciteerd met je vondsten. De aanschafprijs heb je er met de ancre al uit.

1 like

Heeft je vrouw 'm nou geaccepteerd? :wink:

Nee! Ondankbaar secreet!

Dus we gaan het potje aanvullen denk ikā€¦ En niet het huishoudpotje :wink: Wat de misses overigens wel opperdeā€¦ Haha

1 like

Nou, wees haar maar dankbaar, nu kun jij misschien een leuker / duurder klokje kopen, dan je van plan was! :+1:

1 like

Ze vond hem niet mooi,maar wil er wel van profiterenā€¦vrouwen!

1 like

Precies!! Gewoon kort houdenā€¦ Als je het nu laat lopenā€¦ Mag je over 25jaar ook niet mopperen :wink:

1 like

Ze leest niet mee???

2 likes

Congratz met je nieuwe vondsten. American Pickers zijn hier niks bij vergeleken :wink:

2 likes