Hee horloge fanaten!!!
Enige tijd geleden kreeg bezoek van neef uit usa
Ook een verzotte verzamelaar van tijd heeft echt top stukken in bezit 4 pateks,3 audmars,4 jacobs&co en heeft onlangs een merk erbij die hij om de pols had een mb&f legacy perpetual titanium machine wooooo wat een ding wou ni zeggen wat ie kost🙄,
Wel dat hij nog een andere had van mb&f te wel de lagacy machine no 2. Oooo mijn god wat een merk zeg ben gauw patek ap en rolex vergeten na het zien van mb&f ben nog steeds aan het kwijlen zeg😱 kan wel me 4 ebels 2 baume&mecier 2 rados 2tissot en 2 gucci in de bak smijten dammmm😉
Ben jij een kind ofzo?
Wow… just wow… #besttopicever. Begin eens met grammatica en interpunctie, maakt het al een stuk beter leesbaar. En foto’s zijn ook handig, geeft een topic een beetje schwung…
Goed verhaal…
Dit soort horloges moet je ook niet willen verstoppen
Of willen dragen…
Jawel, jawel… MB&F is kunst voor aan de pols. Lekker avant-gardistisch, over de top, look-at-me!!!
Nee, dat past inderdaad niet bij het Nederlandse calvinisme…
Echt waar…kunst voor aan pols?. Zou nog eerder een Rembrandt uit de galerij halen en dan met pur of kit op mn pols plakken. Maar dat is weer een tikkeltje onpraktisch
Moneygang The Movement
Ah kom op, waar is je avontuur?!? Zijn we dan echt allemaal van die eenheidsworsten die alleen “de Grote drie” dragen???
Ik proest het uit
Dit zijn de enige grote 3 drie die ik ken.
Maar ben idd niet zo avontuurlijk.
Ik doe even een dansje

Uhhh
uhh
…tsja
Nou zo een dansje doe ik als me neef het had vergeten op het nachtkastje bij me thus