MCFR gefeliciteerd met je Corum

Dat is toch mooi meegenomen die Corum :wink:

Ik ben benieuwd naar de foto’s.

prijsvraag ?

wus?

Welke? Toch geen bubble? Ik hoop een Admirals Cup model…

Inderdaad gewonnen op WUS en gelukkig geen Bubble maar een Admirals Cup.

Jürgen Schreef:

Inderdaad gewonnen op WUS en gelukkig geen Bubble
maar een Admirals Cup.

Gewonnen? Wow dat is te gek zeg. Eerst al eens een Rolex die hier door een lid is gewonnen en nu een Corum Admirals cup. Ben benieuwd naar de fotos.

Wow hier staat het inderdaad. http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=345549
Mooie klok hoor heel erg gefeliciteerd!

dreski Schreef:

Gewonnen? Wow dat is te gek zeg. Eerst al eens een
Rolex die hier door een lid is gewonnen en nu een
Corum Admirals cup. Ben benieuwd naar de fotos.

Daarom heb ik ook maar niet meegedaan:D

@mcfr: Van harte gefeliciteerd met het horloge(tu)

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Was gisteren online toen de trekking van de corum bekend werd gemaakt en heb hem toen direct gefeliciteerd.
Hij was nog aan het bijkomen toen hij mij vlot terug had gemaild;)
Wat had ik graag die Zinex willen winnen!
Maar goed, ik ding nog mee naar de Stowa, de Laco en de Anonimo(ook geen verkeerde klok)
Heb nooit mazzel met dit soort zaken , maar ja je weet nooit!
Nogmaals gefeliciteerd mcfr.
P.s

Ik meldde je nog dat dit niet lang geheim bleef,omdat er van dit forum ook op WUS zitten.

gr Ron

bedankt allemaal.
Ik wou eigenlijk wachten met het aankondigen tot ik zeker wist dat ie onderweg was.
Maar nu het toch al bekent is zal ik maar meteen de foto’s van desbetreffend horloge erbij zetten:

Ik was inderdaad behoorlijk verrast dat ik de winnaar was.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het horloge zelf nooit zou kopen, maar met zo’n prijsvraag is het toch wel heel erg tof als je je eigen naam leest bij de winnaar.

Ik weet ook wel dat het toch best bijzondere horloges zijn, dus ik zal er,als hij er is, ook voorzichtig mee omgaan en met plezier dragen.

Dit zijn foto’s op ebay van world of luxury die dit horloge ter beschikking gaan stellen.

http://cgi.ebay.nl/Corum-Admirals-Cup-Trophy-41-SS-Black-Rubber-Bracelet_W0QQitemZ300378860878QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item45eff9ad4e

Ik zal jullie uiteraard op de hoogte stellen van het verdere verloop.
En alle informatie die jullie kunnen geven over dit horloge is ook welkom uiteraard.

het is niet helemaal mijn cup of tea, maar in ieder geval veel plezier van je klok!

(tu)

heftig… !!! :)-D
Het is een mooi horloge. Ik moet toch eens vaker meedoen met die prijsvragen :S

Tof man! Ik moet zeggen dat ik er zelf niet snel eentje zou kopen, maar deze uitvoering vind ik toch wel aardig. En een gewonnen paard kijk je sowieso niet in de bek natuurlijk! :slight_smile:

Van harte!

Ik doe ook nog mee voor een aantal beauties. Wel stoer dat iemand 'van ons’heeft gewonnen.

Ook de Marathon op WUS komt naar Nederland. TheMaestro gefeliciteerd (tu)

Gaat goed hier! Ik ga ook maar een meedoen de volgende keer!!

Leuk dat alles al bekent gemaakt word hier.
Krijgen we zelf niet eens de kans :stuck_out_tongue:
maar gaat inderdaad goed op dit forum…

Misschien win je er nóg wel één;)

gr Ron