Recent een leuke deal gedaan waarbij @mdevalk een Hamilton Khaki Field Mechanical van mij heeft overgenomen. Tijdens de overdracht bij mij thuis, toverde hij zowaar nog een aantal classics tevoorschijn waaronder het originele exemplaar uit de 70’s (waarop het huidige model gebaseerd is). Al met al een prettige ervaring en absoluut een betrouwbare koper.
Michel is op de koffie geweest en heeft mijn Junghans overgenomen. Een bijzonder leuke en gezellige ervaring, zoals dat bij ons Brabanders de normaalste zaak van de wereld is. Fijn contact, en een zeer geschikte man. Wie weet tot de volgende keer @mdevalk!
Vandaag een horloge overgelaten aan Michel.
Echt een sympathieke man.
En het was gezellig babbelen over onze hobby/ passie.
Bedankt Michel, voor je bezoek en de aangename babbel en kennismaking.
Een horloge overgenomen van Michel, vlotte transactie, en het horloge is prachtig en precies zoals beschreven. Zeker een aanrader!
Horloge verkocht aan Michel, prettig contact gehad en alles naar wens verlopen. Bedankt Michel!
Zojuist een geweldige verkoop-ervaring gehad met @Mdevalk. De communicatie verliep vlekkeloos. Al snel kwamen we tot een faire deal, waarna het horloge na vooruitbetaling dezelfde dag nog op de post werd gedaan. De volgende dag ontving ik het horloge in keurige staat. Het horloge was granaatwerperproof verpakt en verzekerd verzonden. Zou met alle plezier nog een keer zaken doen met deze heer. Al met al een zeer betrouwbare verkoper die zegt wat ie doet en doet wat ie zegt.
Hartelijke ontvangst, koffie smaakte goed en gesprekken over een gezamenlijke passie. Bijna vergeten dat ik daar zat om een horloge over te nemen. Deze was dik in orde, een pracht exemplaar om aan de collectie toe te voegen. Bedankt voor deze positieve en gezellige ervaring (praktisch om de hoek) @mdevalk .