Mea Culpa: Dreyfuss&Co via Catawiki

Juist, ik heb ook een naar akkefietje gehad met een Turkse verkoper en een Tag Heuer. Was een hele operatie maar catawiki heeft het geld teruggestort uiteindelijk.

2 likes

€650, valt volgens mij nog mee voor dit horloge. Het blijft een heel bedrag, maar ik kom hem verder alleen tegen voor heel wat hogere prijzen;

Ook wel minder geloof ik

Uit de collectie, nieuw uitverkocht voor ca. €800. Het lijkt een 2824 met een module erop. Lastig. Al met al best aan de prijs.

€ 7,55 meer :grimacing:

Dat is idd spijtig om te lezen en veel leergeld. Vanaf hier gaat het alleen maar beter worden!

Heb je nog andere horloges?

3 likes

Damn. Zuur leergeld.

Nouja als je hem mooi vind misschien toch even kijken om hem te laten maken…

Allereerst: mijn respect voor al je keiharde werken in de zorgsector! Voor mij ben je so wie so een HELD!
Spijtig, dat je een horloge ontvangt met mankementen. Het lijkt wel een standaard recept te zijn op Catawiki (ik had een zelfde ervaring en heb Catawiki in de ban for ever).
Ik hoop, dat je het horloge gerepareerd krijgt, zonder dat het jou een rib uit je lijf gaat kosten.

1 like

Klasse hoor :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Vanaf hier wordt het zeker beter!!

1 like

Treurig. Zaak starten bij Catawiki.

Na goed zoeken op de CataWiki site, heb ik het telefoonnummer gevonden en is er een ‘claim’ aangemaakt.
Ondertussen gelukkig ook contact met de verkoper en de koop wordt teruggedraaid.

Het retourbedrag kan dus gewoon weer naar het spaardoel ‘Horloge’ gestort worden en dan ga ik me hier eens op mijn gemak in lezen voor een kwalitatief beter alternatief

9 likes

All’s Well That Ends Well.

Kwam dit tegen op de site van catawiki, ik weet niet of dit van toepassing is, maar dit is wel erg jammer. Balen voor je!

Artikel 14: Geschillen met andere gebruikers
We verwachten dat Gebruikers onderlinge geschillen zelf oplossen. Indien nodig zal Catawiki echter redelijke inspanningen leveren om te bemiddelen tussen de Verkoper en de Koper.
Klachten en geschillen tussen de Verkoper en de Koper moeten daarom zo snel mogelijk aan ons worden gemeld. We zullen proberen u te helpen het geschil te goeder trouw en in overeenstemming met onze Gebruiksvoorwaarden op te lossen.
Zelfs met onze steun is het mogelijk dat geschillen niet tot een bevredigende oplossing komen. Als dit gebeurt, gaat u ermee akkoord dat we kunnen besluiten om de Koper terug te betalen of de Verkoper te betalen. Uiteraard baseren we onze beslissing op alle beschikbare relevante informatie en houden we rekening met mogelijke afspraken tussen Koper en Verkoper. We willen duidelijk maken dat onze beslissing geen effect heeft op de geldigheid van het Verkoopcontract. Ondanks de beslissing die we nemen, staat het de Koper en de Verkoper vrij om hun rechten te verkrijgen uit hoofde van het Verkoopcontract of hun claim onderling te bespreken. We kunnen echter niet aansprakelijk worden gesteld voor het betalen van enige schade of andere compensatie aan de Koper of de Verkoper als zij het niet eens zijn met onze beslissing.
Als Gebruikers besluiten om het Verkoopcontract onderling en zonder tussenkomst van Catawiki te ontbinden, verliezen de Gebruikers het recht op terugbetaling van de betreffende Kopers- en/of Verkoperscommissie.
Alle Verkoopovereenkomsten tussen Verkopers en Kopers worden beheerst door Nederlands recht. U erkent echter dat internationaal privaatrecht ertoe kan leiden dat andere wetten dan Nederlands recht van toepassing zijn op het door de Gebruikers gesloten Verkoopcontract.

1 veel geleerd
2 geld terug
3 en toch een mooie Avatar van Jurk

Al bij al toch een goede deal :+1:t2:

4 likes

Haha… maar nu klopt hij niet meer :joy:
Deed dus geen pijn… gelukkig! :pray:t2:

Hallo,

Zi zie je maar dat Catawiki, klachten/opmerkingen serieus behandeld.
Dat dit horloge niet in orde was en dat Catawiki dit ook zo beoordeeld heeft.

Dat de verkoop is teruggedraaid en koper het horloge kan terugsturen.

Gr.