Mechanische chrono, wijsheid gevraagd

De 43 kan je zo te zien prima hebben inderdaad. Ik vind de witte plaat van de laatste Navitimer wel erg smakelijk ook…

De kleur blauw van de Longines valt in real life wat tegen op de foto trouwens.

1 like

De prijs…

Onderbouw het eens wat beter svp.

In vergelijking met de Carrera ziet de kleur er inderdaad wat flets uit, maar het waren vooral de bedrukking en het logo die ik een wat vlakke indruk vond maken. Ook de kast van de Carrera vond ik duidelijk interessanter met de scherpe lijnen en mooi gevormde lugs. Ik denk dat dat op een leren bandje beter tot z’n recht zou komen.,

2 likes

Ik vind de prijzen van omega in algemeen veels te veel gestegen. De speedmaster prof zeker. Voor dat geld heb je naar mijn idee mooiere horloges, heb er laatst ene gepast. Was niet erg onder de indruk ervan. De racing vind ik mooier.

1 like

Tja, mooi is subjectief natuurlijk. Ik was wel onder de indruk van de Speedy, ondanks dat ik de nieuwprijs (die ook binnenkort weer omhoog gaat) inderdaad erg hoog vind.

Vooral en profil is 'ie erg sexy. Dat had ik me eerder niet gerealiseerd.

4 likes

Gelukkig dat we allemaal verschillende smaak hebben, stel je voor iedereen koopt een speedmaster :smiley:

2 likes

In de range van 5k was deze nog niet genoemd. Heb m nu ruim 3 weken en ik ben er heel blij mee. Een Breitling uurwerk voor minder. Wel wat meer smaakgebonden wellicht.

2 likes

Dat lijkt niet ver van de werkelijkheid te zitten, gezien het aantal Speedmasters dat er in omloop is :slightly_smiling_face:

Inderdaad, ook een toffe optie!

Ftfy

1 like

:grimacing:

15 likes

Aanwinst? Gepast? Plaatje van internet?
Heel fraai in elk geval :+1: :grin:

Hij is binnen. Het geduld opbrengen werd me te veel :sweat_smile:

10 likes

Gefeliciteerd; geniet ervan :+1: :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Top. Knoop doorgehakt dus :muscle:t3:

1 like

Dank jullie wel. Inderdaad, het was mooi geweest met nadenken terwijl ik eigenlijk wel wist wat er moest gebeuren.

1 like

Fraai!!! Gefeliciteerd! Enjoy…

1 like

Mooi !
Filsteerd.

1 like

mooi! gefeliciteerd.

1 like