Mede adverteerders gezocht voor Chrono24

Aan allen,

Na een proefdealerschap van 1 maand bij Chrono24.com heb ik sinds kort een betaald dealerschap aldaar. Dit kost 55 Euro (incl BTW) per maand en ik heb ruimte om 25 horloges te plaatsen.

Het is een uitstekend verkoopmedium!!! Het is echter wel gericht op het wat luxere/duurdere segment.
Ik heb daar nu al een aantal horloges verkocht, drie Frederique Constants een Breitling en ben in gevorderd stadium aangaande een paar Sectors.
De advertenties worden veel bekeken en ik krijg zeer regelmatig informatie aanvragen.

Voorlopig heb ik al mijn 25 plaatsen echter nog niet nodig en vind ik 55 Euro per maand wel veel geld. Ik zoek mensen die 1 of meerdere horloge(s) via mijn dealerpagina willen verkopen. De advertentie is natuurlijk gewoon vindbaar tussen alle andere advertenties, maar de contacten lopen via mij.
Ook zal ik de advertentie moeten aanmaken/onderhouden en wil ik het qua inhoud en stijl zo veel mogelijk op dezelfde manier presenteren.

Inhoudelijk ben ik gewoon een doorgeefluik. Afhandeling van betaling en verzending is aan jullie.

Voor 2 Euro per advertentie per maand kan je je horloge daar aanbieden.
Ik zeg win-win!

Check anders ook: http://morlooge.chrono24.com

@Horlogeforum.nl: hopelijk overtreed ik met deze oproep geen forumregels, anders hoor ik graag hoe ik wel deze oproep zou kunnen doen, bedankt!

Mensen,

Niemand geinteresseerd? Ik heb deze week weer 2 horloges verkocht (Duitsland en Oostenrijk).

Wellicht niet helemaal duidelijk wat ik bedoel? Ik denk echt dat dit voor een aantal zeer interessant kan zijn, zeker voor de duurdere horloges.

Nog even in het kort:

• plaats je horloge te koop via mijn Chrono24 dealerpagina voor 2 Euro/maand
  • je blijft zelf verantwoordelijk voor de af-/onderhandeling/verzending
  • alleen de opmaak van de advertentie moet wat in lijn zijn met de anderen

Waarom ik dit doe: het kost 55 Euro per maand voor 25 horloges. Zelf kan ik nog niet al die plekken opvullen, dus zou ik graag mijn kosten wat willen verlagen.

Stuur me anders even een pb-tje.

Groeten, Harro

Vriendelijke aanbieding, maar ik verkoop m’n horloges niet zo gauw.

Veel succes!

Wat ik me wel afvraag:

Je hebt een dealer account, zit hier niet ook een stukje betrouwbaarheid aan vast!?

Die moet jij dan garanderen voor de verkopers die gebruik maken van je aanbieding. Of heb ik het helemaal mis en gaat het gewoon onder de eigen naam van de verkoper?

Overigens enkel omdat ik nieuwsgierig ben, niet omdat ik interesse heb! :wink:

Dat is op zich een goed punt. Ik vind zelf service altijd heel belangrijk naar kopers als er iets niet goed zou zijn, maar kan dat natuurlijk niet bieden voor andermans horloges … Food for thoughts, dank je.

Dank voor jullie reacties Marnix, Bidle en Robbert, wordt gewaardeerd!

Hallo Ik zou graag bij u op de site van chrono 24 willen adverteren. U kunt mij bereiken op Telf 06 1212 0502
Mvg,
Norbert Hakhoff

3 likes

@el_great_foxman

Ik heb interesse om te adverteren op chrono 24
Mvg,
Norbert Hakhoff
06 1212 0502

Zou er nog plaats zijn na 5 jaar?

3 likes

Volgens mij een record qua ophalen van een oud topic ?

:wink:

Volgens mij is Harro gestopt met de verkoop van horloges.

1 like

Vond de advertentie op Google …maar zal wel vol zijn dus hier maar geplaatst.