Ik heb een dilemma. Ik heb een Rolex Datejust met Linen dial 16014 en een Tudor BB 58.
De DJ vind ik waanzinnig mooi. En de Tudor mooi, maar ook een tikkie saai. Daarbij mis ik de datum. Over het algemeen ben ik blij met deze horloges, maar ik overweeg beiden in te verkopen en een Rolex Submariner 14060 terug te kopen. Een horloge dat ik dan elke dag draag bij iedere gelegenheid. Ik vind 1 horloge wel prettig denk ik.
Wat zouden jullie doen?
Of zou je verkopen en iets heel anders terug kopen?
Als je nu al twijfelt gewoon doen!
Volg je hart en gaan!
Heb je hem al aan de pols gehad? Zoja, had je dat wow-gevoel? Indien ja doen
indien niet denk er nog even over na
De sub.
Klaar.
De vraag is; wordt 1 horloge niet een tikkie saai?
Verandering van spijs doet eten zei mijn overgrootmoeder altijd, en zij is 106 geworden…
Die linen is wel heel tof hoor. Ik weet niet of ik een sub een verbetering zou vinden.
Moeilijk…
De BB 58 vind ik persoonlijk mooier dan de ceramic submariners, dus de 14060 is zeker wel een strakke keuze in mijn ogen.
Dat vind ik 1 van de mooiste redelijk recente pre ceramic subs.
Ik zou het af laten hangen van de staat van je DJ. Als het een hele strakke 16014 met linnen dial is dan is dat toch wel een hele gave DJ waar ik persoonlijk moeilijk afstand van zou kunnen doen.
Wetende dat ik al een mooie BB58 als toolwatch duiker heb om af te wisselen.
Maar ik ken het fenomeen dat je 1 favoriet in de collectie hebt waardoor je de rest bijna nooit meer draagt, als je DJ een Safequeen is die geen draagtijd krijgt en je hebt liever een 14060 omdat je die mooier vind dan je BB 58 dan zeg ik doen!
Succes!
Zelf zie ik er geen probleem mee om maar één horloge te hebben. Ik bezit meerdere horloges, maar draag 99% van de tijd dezelfde horloge. De andere zou ik niet missen als ik ze niet had.
Als je echter bij de BB58 de datum mist, dan ga je deze ook missen bij de 14060. Kun je dan niet beter voor de 16610 gaan?
De Linen houden. Geen twijfel over mogelijk.
Als je de datum bij de BB58 mist waarom zou je dan kiezen voor een 14060 en niet voor een 16610 of een Tudor 79190 als je de minder drukke 2-liner dial verkiest?
Waarom niet voor een Tudor 79090 gaan?
Submariner Case, maxi dial , datum & sexy plexi.
Maat indd dan lijkt mij een 16610 de beste optie voor TS.
Excuses bedoel inderdaad de 16610…
Het is een hele strakke Linen met witgouden bezel. Erg mooi. Maar mag van mij nog een tikkie sportiever en de 58 doet het net niet voor me…
Tudor 79090 ook wel een goede optie… maar dan een blauwe ?
Die blauwe vind ik zelf ook een topper!
Nu vond je de duiker saai en de meer dressy keuze “waanzinnig mooi”, en dan zul je beiden verkopen om een zwarte duiker terug te kopen… Als ik op jouw beschrijving af moet gaan zou ik de DJ houden, de Tudor de deur uit schoppen en gewoon eens wat leuks kopen wanneer ik het tegen het lijf liep.
Jij kan het weten
Goed punt. Laten we voor de zekerheid even vragen hoe oud de thread starter is. Als dat boven de 50 is dan zeker die linen houden
Zo niet dan lekker beide eruit en die sub halen!