Mee naar bed of niet?

Lume is verschillend bij horloges, met goede lume kan je zelfs met slechte oogjes de tijd zien :wink, spreek uit ervaring:.Wat betreft douchen/zwemmen of duiken, waarom denk je dat horloges tig ATM hebben, voor de regen, dacht het niet :smiley:

1 like

Ach wat een schatje, geef je hem/haar wel een knuffel voor het slapen gaan :rofl:

3 likes

Ik slaap naakt

1 like

Tuulk :blush:

2 likes

Horloge gaat altijd af. En ligt meestal in de kast of op de zoldertrap ofzo

1 like

Zeker weten! Net als spijkerbroeken, comfort is essentieel. Zonder is natuurlijk altijd comfortabeler dan met.

2 likes

Hangt ervan af.

Vaker wel dan niet.

Afhankelijk welke ik draag.

Een dailybeater houd ik vaker om.

En dan in de ochtend de wissel of ik houd hem om

1 like

Geen horloge dragen voelt als van huis gaan zonder sleutels.
Altijd om dus, 's avonds met opgeladen lume want ik heb tenslotte zo’n ding om te kunnen weten hoe laat het is, ook in het donker.

Als ik er aan denk doe ik hem nog wel eens om de andere pols voor het slapen. Doe ik ook als het zonnetje schijnt, om de dag wisselen om die nare witte streep te vermijden.

Gaat alleen af tijdens het douchen, hoe waterdicht ook want ik hou niet van natte bandjes en kleffe deksels.

2 likes

Idem, ringen en horloge, alles af…

2 likes

Is het nuttig om tijdens de nachtelijke bedrust de tijd te weten? Nee, niet nuttig! Ik heb me afgeleerd om 's nachts op de wekker of horloge te kijken. ā€œMen zegtā€ dat je dan weer eerder in slaap valt. (Iets met een wetenschappelijke onderbouwing of zo.)

2 likes

Ik heb het tegenovergestelde, als ik niet wakker ben geweest een keer of 2 om naar de klok te kijken snachts heb ik niet geslapen…

2 likes

Ik slaap naakt als een poedel. Das gewoon lekker.

En die beesten zie ik ook geen horloge dragen tijdens het slapen :crazy_face:

1 like

Nou ja, als je, zoals je zegt, elke dag je horloge draagt en zelfs ā€˜s nachts dan hoef je die tanline nooit te zien toch?

2 likes

Dat is zo maar ik gun mijn polsen wat lucht en zonlicht op deze manier.

1 like

Ik ook. Met minder haar. En een horloge.

3 likes