Lume is verschillend bij horloges, met goede lume kan je zelfs met slechte oogjes de tijd zien :wink, spreek uit ervaring:.Wat betreft douchen/zwemmen of duiken, waarom denk je dat horloges tig ATM hebben, voor de regen, dacht het niet
Ach wat een schatje, geef je hem/haar wel een knuffel voor het slapen gaan
Ik slaap naakt
Tuulk
Horloge gaat altijd af. En ligt meestal in de kast of op de zoldertrap ofzo
Zeker weten! Net als spijkerbroeken, comfort is essentieel. Zonder is natuurlijk altijd comfortabeler dan met.
Hangt ervan af.
Vaker wel dan niet.
Afhankelijk welke ik draag.
Een dailybeater houd ik vaker om.
En dan in de ochtend de wissel of ik houd hem om
Geen horloge dragen voelt als van huis gaan zonder sleutels.
Altijd om dus, 's avonds met opgeladen lume want ik heb tenslotte zoān ding om te kunnen weten hoe laat het is, ook in het donker.
Als ik er aan denk doe ik hem nog wel eens om de andere pols voor het slapen. Doe ik ook als het zonnetje schijnt, om de dag wisselen om die nare witte streep te vermijden.
Gaat alleen af tijdens het douchen, hoe waterdicht ook want ik hou niet van natte bandjes en kleffe deksels.
Idem, ringen en horloge, alles afā¦
Is het nuttig om tijdens de nachtelijke bedrust de tijd te weten? Nee, niet nuttig! Ik heb me afgeleerd om 's nachts op de wekker of horloge te kijken. āMen zegtā dat je dan weer eerder in slaap valt. (Iets met een wetenschappelijke onderbouwing of zo.)
Ik heb het tegenovergestelde, als ik niet wakker ben geweest een keer of 2 om naar de klok te kijken snachts heb ik niet geslapenā¦
Ik slaap naakt als een poedel. Das gewoon lekker.
En die beesten zie ik ook geen horloge dragen tijdens het slapen
Nou ja, als je, zoals je zegt, elke dag je horloge draagt en zelfs ās nachts dan hoef je die tanline nooit te zien toch?
Dat is zo maar ik gun mijn polsen wat lucht en zonlicht op deze manier.
Ik ook. Met minder haar. En een horloge.