Meedenken

ik heb een Breitling met een Bordeaux rode imitatie band. Een originele is nog wel te krijgen maar kost ca 500,-
Heeft dat zin om meerwaarde te creëren

2 likes

Nee

3 likes

Heb je een foto?

Staat er Breitling op? Dan nee

1 like

Voor verkoop? Nee

Om te verkopen denk ik niet maar als het voor eigen beleving is kan dat wel zijn he.

4 likes

Nee geen meerwaarde, zou wel meer draagplezier op kunnen leveren.

1 like

Meerwaarde niet
Maar wil je met nep lopen Nee ík niet
Anders moet je een Seiko kopen

3 likes

Imitatie is puin

(Leren) Band verhoogt de waarde niet.

Rubber alleen als je niet moet knippen

4 likes

Nee wat ik kan kopen is origineel wat ik nu heb is imitatie

ik hen een foto maar ja krijg hem niet verzonden.
Ouderdom he

1 like

Ik denk dat ik dat nog niet kan ivm lidmaatschap
Is in ieder geval Breitling met een Bordeaux rode wijzerplaat

1 like

In principe zou ik voor orgineel gaan alleen is €500,- wel erg veel geld voor een bandje. Probeer een foto te uploaden en vraag tips op het forum. Met het orginele bandje word het horloge niet €500,- meer waard.

Bedoel je winst maken?

Voor mijn Breitlings heb ik alleen maar originele banden.
Ik zou nooit een Breitling kopen met een nep band, origineel heeft imho toch enige meerwaarde.
Ik zou dus altijd voor origineel gaan. :+1:

1 like

In geval van verkoop helpt een ongedragen merk-originele band wel positief. Is het niet dat het horloge dan meer geld oplevert, dan wel dat het vlotter verkoopt dan eenzelfde horloge met een universele band. Het zegt dan ook wat over de verkopende partij, hoe hij/zij de waarde van z’n spullen inschat, er mee omgaat, en verzorgt.

Dus dat de verkoper meteen de originele band eraf gooit bedoel je?

1 like

Meer dat de verkopende partij waarde hecht aan het orgineel houden van de collectie en waarschijnlijk ook zuinig is op het horloge. Geeft iets meer vertrouwen waardoor je sneller het horloge verkoopt. Waarde zal er misschien iets meer door worden maar geen €500,- maar je hebt maar 1 koper nodig die het wel €500,- waard vindt. :grin:

1 like

ja niet direkt maar in de toekomst