Hallo allemaal. Ik lees al paar weekjes mee. Er komen veel interessante topics voorbij en voel de behoefte om actiever deel te nemen.
Ik ben een groot liefhebber van auto’s, maar de interesse in horloges wordt groter. Het zal wel bescheiden blijven, door mijn andere hobby’s.
Ik heb een aantal horloges,die niet bijzonder zijn. Daarom staan er voorlopig twee horloges op mijn wensenlijstje.
Veel dingen zijn relatief, maar ik zou er blij van worden:
Steinhart Ocean Vintage GMT en de Seiko Marine Master SBDX017
Welkom!
Beide klokjes kan je wel 2de hands op de kop tikken met wat uitkijken.
En dan even genieten, en dan kan het flipperen beginnen…
(Of meteen nieuw kopen en nooit meer horlogeforum.nl bezoeken)
(Als je dat niet lukt, het hele hok bij elkaar beginnen te schelden en smeken om een ban)
(Om dan later met hangende pootjes terug te keren)
Maar als je wil, duizend-en-een redenen te vinden om ze van de hand te doen
De marinemaster zou ik vooral aanraden eerst in het echt een keer proberen om te doen.
Wijzerplaat valt klein uit. Op foto erg mooi, voor mij in het echt een beetje een afknapper.
Heb ik ook bij de Monster, en velen zullen het daarbij niet met me eens zijn.
Welkom hier. Mooie horloges welke je gekozen hebt. Toevallig 2 weken geleden de ocean vintage gmt overgenomen van iemand buiten HF. Sindsdien niet meer van de pols afgeweest. Love it!
Eerst lekker lezen en ontspannen horloge plaatjes bekijken!!
En dan voluit gaan voor het horloge van jou kaliber.
Een goede start hoor!!
Van harte welkom dan ook!!
Enne…die Steinhart Ocean vintage GMT kan ik je van harte aanbevelen: een topper met veel bang-for-the-buck. Ik heb er sinds jullie 2013 een, en dat ik hem nog steeds bezit betekent héél wat. Ik wissel namelijk erg veel van klokjes.