Meer horloges dan Dagen

Ik snap het niet. Ik heb drie horloges en er is er nu al eentje die nooit gedragen wordt. >X

Zo’n bijzondere Blancpain bijvoorbeeld, hmm ook al draag je hem zelden, blijft een mooi ding! Maar de verzameling van deze meneer doet me sterk denken aan mensen die de speeltjes van Kinderchocolade “verzamelen”.

Max Kool Schreef:

Ik snap het niet. Ik heb drie horloges en er is er
nu al eentje die nooit gedragen wordt. >X

Zo’n bijzondere Blancpain bijvoorbeeld, hmm ook al
draag je hem zelden, blijft een mooi ding! Maar de
verzameling van deze meneer doet me sterk denken
aan mensen die de speeltjes van Kinderchocolade
"verzamelen".

Daar moest ik ook aan denken! (Die docu over de wereld van Surprise ei verzamelaars is geweldig).

Zeg ook niet dat hier een eenvoudige oplossing voor is maar met een beetje creativiteit moet er toch wel iets te bedenken zijn. Een horloge wand lijkt me wel wat:) Stapelen in dozen en vervolgens vergeten welke horloges je uberhaupt hebt lijkt me sowieso niet de meest ideale oplossing.

Ja, dat lijkt me ook wel wat ,
een behangetje van horloges dat zou wel origineel zijn .

Groetjes

Lenno

Hmmm, even relativeren:

Ik zie geen Russen…

… en geen Rolex…

… en m’n Omega Seamaster heeft hij ook niet…

:frowning:

Maar wel een hoop andere fraaie horloges:D

Denk dat meer dan de helft aan een servicebeurt toe is,wat waarschijnlijk niet of nooit zal gebeuren.
zal hem misschien alleen om de hoeveelheid gaan.
Heeft hij nu een passie of alleen een drang vraag ik me af. Denk het laatste.
Zitten echt mooie stukken tussen maar die verdwijnen ergens in die grote berg.
Eigenlijk best wel zonde .

gr Ron

Rolex zit er wel tussen… Beter kijken :wink: Beetje onderaan.

Die man heeft geen kastjes, kistjes, vitrine of wat dan ook nodig, maar een sterke vrouw(of man indien dit zijn voorkeur is) die hem als partner wat levensbegeleiding geeft en een professional die hem uitnodigt om erachter te komen wanneer het tijdens zijn jeugd fout is gegaan want die kerel spoort niet.
Ik kende het bericht ook al, maar ik sta steeds weer versteld als ik dit zie.
Wat beweegt zo´n man om het zo uit de hand te laten lopen.

lenno Schreef:

Ja, dat lijkt me ook wel wat ,
een behangetje van horloges dat zou wel origineel
zijn .

Groetjes

Lenno

Whoahahaha, dat zou vet zijn. Een hele wand vol. En dan allemaal aan een watchwinder die in de muur zit. Met 1 knop zet je ze allemaal gelijktijdig aan. (:P)

Of auto aan als er iemand binnenkomt. Dat is dan meteen het perfecte antidiefstal systeem, want ik denk dat je na een seconde kotsmisselijk wordt!!! :smiley:

ik hoop dat ie goed verzekerd is… wat een kapitaal ligt daar uitgespreid.

Totaal losgeslagen, die man. Kende het nog niet en viel wel bijna van mij stoel…
Maar hoe begeerlijk ook, op het eerste gezicht, uiteindelijk rest mij de vraag welk horloge nu eigenlijk de aandacht krijgt die het verdient.
Als hij er pakweg een stuk of twintig minder had gehad, zou hij het niet geweten of gemerkt hebben. En als hij ze moet laten servicen, wat uiteindelijk nooit zal gebeuren, dan mag hij er wel een krantenwijkje bijnemen:D
Kortom, deze horloges lijden een kwijnend bestaan:( (Die man is geen liefhebber maar een maniak)

Ik kan er eerlijk gezegd helemaal niks mee. Wat heeft het voor nut meer horloges te bezitten dan je zelf weet dat je hebt en ze zo op te bergen dat je niet eens kunt vinden wat je zoekt…