Meer macro's

Balans

Schroefjes

Mijn beste,

Tja, vol bewondering heb ik deze horloge-foto macro’s mogen aanschouwen. Chapeau!!
Immers: ik ben al blij als ik met mijn cameravoering een horloge a’ profiel kan maken.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Prachtig, hier kan ik geen genoeg van krijgen.

Bedankt Rainer (tu)

Martin

Dit is echt gaaf :smiley: Het is alsof je in het uurwerk zit.

Prachtige foto’s van de Planet Ocean!

um geen planet ocean dat is een deville

Fantastische foto’s.

De Omega is naar mijn mening superb afgewerkt. Het co-axial prinicipe vind ik erg leuk, helaas kan je dat meestal enkel aan de balans zien.

Toch moeten de Patek Philippe’s zeker niet onderdoen (ik veronderstel toch dat het PP zijn).

Superfoto’s!
Dank voor het posten…

Groet
Mark

planet ocean gaat toch tot 600 meter??

Schtterend mijn complimenten voor deze foto`s

Vet Rainer… go on! (tu)

In een woord schitterend (tu)
Ik vraag me af hoe je het doet, zet je 'm op tulp en maak je later een uitsnede met een bewerkings programma?

mvg, Frans

Beste Rainer,

Ik ben erg onder de indruk! Zou je met me/ons willen delen hoe je dit gedaan hebt, en met welke camera? Ik kom niet verder dan dit bij het fotograferen van het uurwerk van mijn Poljot Aeronavigator (het is dan ook geen Omega natuurlijk, dat heeft er vast ook mee te maken :))

Groetjes,

Stefan

Zeer mooie foto’s.

Op foto 2 zie ik iets onder de balans en ankerwiel zitten, een papiertje of metalen plaatje, kan ik niet thuis brengen in een horloge.::o

Wauw, mooie foto’s(tu)

Thanks for the kinds words. Zodra ik gelegenheid heb (wordt na Pasen) zal ik proberen een meer gestructureerd fotoverslag te maken van Omega cal. 8500 (in de De Ville), dat idd erg fraai is afgewerkt.

Met betrekking tot de gebruikte camera: Canon 400D met een statief (voor lange sluitertijden en dus de mogelijkheid van een klein diafragma en relatief grote scherptediepte) en een speciale macro-lens Canon MP-E 65mm. Deze lens maakt het maken van macro’s een stuk makkelijker. Echt een aanrader.

Rainer B. Schreef:

Thanks for the kinds words. Zodra ik gelegenheid
heb (wordt na Pasen) zal ik proberen een meer
gestructureerd fotoverslag te maken van Omega cal.
8500 (in de De Ville), dat idd erg fraai is
afgewerkt.

Met betrekking tot de gebruikte camera: Canon 400D
met een statief (voor lange sluitertijden en dus
de mogelijkheid van een klein diafragma en
relatief grote scherptediepte) en een speciale
macro-lens Canon MP-E 65mm. Deze lens maakt het
maken van macro’s een stuk makkelijker. Echt een
aanrader.

Ok dank je wel voor de uitleg, het is me nu duidelijk dat ik met mijn Canon deze mogelijkheid niet heb (A1000) en zal me dus tevreden moeten stellen met de beperking van mijn kennis en mijn camera.

mvg, Frans