Meer nieuwe Omega modellen

Omega heeft een nieuwe brochure uitgebracht met daarin de nieuwe modellen die in de herfst/winter van 2006 uitkomen. Uit de vele nieuwe modellen heb ik er de meest in het oog springende uitgehaald. In de brochure zelf staan er nog veel meer. De nieuwe Bond Seamasters staan reeds elders beschreven. http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,35102,35102#msg-35102

Hier volgen de scans uit de brochure, zonder begeleidende tekst.

Groeten,
Hans Mennink

er zitten wel geslaagde modellen tussen

…valt me allezins mee. Ik ben er nog niet uit of ik het heel mooi vindt trouwens, misschien eerst even in 't echt bekijken. Heb je de catalogus bij Robers gehaald in Vreden? Daar moet ik ook nog naartoe, mn Speedmaster cal321 ligt er ter reparatie.

RJ

Ik vind de wijzerplaten - op de onderste twee na - erg druk. Te druk voor mijn smaak.

Hoi RJ, Yep, Robers in Vreden. Erg goede service. Doe hem de groeten als je er bent…

gr,
Hans Mennink

Ik kan ook nooit eens een weekend weg! Even van huis (en forum) en Omega brengt zonder het mij te vragen nieuwe modellen op de markt :slight_smile: Wordt weer moeilijk kiezen (te zijner tijd)…

Maar eens gebeld met Omega (Swatch). Er komen zeker nog meer nieuwe typen aan en men acht het ‘zeer waarschijnlijk’ dat er ter gelegenheid van 50 jaar Speedmaster een jubileummodel op de markt gaat komen. Maar het zal waarschijnlijk pas Basel 2007 zijn voordat hier meer over bekend wordt gemaakt.