18:08uur, 11 minuten oud nieuws van een medeliefhebber ter plekke. Voor wat het waard is:
[b]Just an update on that Sinn SZ-01, someone who was at the stand today said:
“Lothar Schmidt was there as well and I had the chance to ask him about the mysterious SZ01 chrono. I was told that the watch will definitely come this year and that it is already in production. But unfortunately they were not able to finish it in time for Baselworld. But apparently, Sinn will have a big birthday event sometime in September, and the launch of the new watch is scheduled for this event. The only details I could get about the watch are that it will be a pilot-style watch with a totally new case design, it will feature an outer bezel, and it will be available in a special surgical-grade titanium alloy that should be more scratch resistant than regular titanium alloys. It will be rather on the pricy side (something around 3’000 - 4’000 Euros)”[/b]
Ik hoorde een totaal onbevestigde roddel en ik heb geen idee meer waarop dat gebaseerd was, maar Sinn zou zijn gekocht door Bell & Ross… Maar het bier vloeit hier constant en rijkelijk
Het éen (Eigen SZ-01 uurwerk) zou met het ander (Bell&Ross / Sinn) te maken kunnen hebben. Een eigen uurwerk ontwerpen/ produceren en vermarkten vergt zeer veel kapitaal. B&R lijkt me kapitaalkrachtiger dan Sinn. Bovendien hebben ze gemeenschappelijke banden uit het verleden.
Zou desondanks wel jammer zijn. Alhoewel ik B&R ook wel een sympathiek merk vind.
Ik hoorde een totaal onbevestigde roddel en ik heb
geen idee meer waarop dat gebaseerd was, maar Sinn
zou zijn gekocht door Bell & Ross… Maar het bier
vloeit hier constant en rijkelijk
Ik ben het maar even gaan vragen aan Helmut, maar het is niet waar. De enige connectie blijft dat Sinn vroeger horloges maakte voor Bell & Ross (voordat ze dat zelf gingen doen). Bell & Ross was dus eerst een plakmerk