Well spotted, Sir. Well spotted.
Leukste vind ik de teal gevolgd door de choco.
Maar ik heb al een teal en een choco, notabene allebei van Seiko
OMG… Als ze dit toch als versie uit zouden brengen…
Take it. My money. Take all of it. Right now.
Pic or it didn’t happen.
Wees niet bevreesd. Seiko kennende gaat het nog vele jaren duren voor ze zoiets doen. Baby steps:
Ik ben al lang blij dat ze de fauxtina hebben laten varen.
Nou deze heb je vast al een keer voorbij zien komen… Uit de SAR reeks, speciaal voor jou de foto’s van de leren band combi’s:
Ik zie wel waarom ze zo noemen…
Oh god, coated. En met de obligate lume pip op drie. Ik vind ze niet lelijk, maar ik word er ook totaal niet hebberig van. Enig idee wat voor soort coating het is? Is het DLC PVD?
Zo’n super-Samurai-vlecht-NATO ding zou ik wel eens willen proberen, eerlijk gezegd. Maar 140 ballen? Poh… Maar het zijn mooie banden.
Geen idee hoe het uitgevoerd gaat worden maar denk inderdaad soort DLC .
Ik vind ze best mooi military stijl eruitzien.
Denk niet dat je er heel erg warm van wordt. Bij een gewone Nato ligt de kast al iets hoger op de pols, maar bij die Nato van Seiko zelf ligt het zowat 10mm hoger. De nato is heel mooi en stevig, maar ook erg dik. Bij het passen werd ik er niet warm van.
4mm hoger in totaal toch? Dacht dat die dikte van de nieuwe nato 2mm was maar kan het mis hebben.
Oef dat zou ik niet direct weten. Wellicht overdrijf ik een beetje , maar ik vond de kast optisch heel veel hoger liggen dan een andere Nato die ik heb.
Ik zal nog eens naar de winkel zodra die weer open is. Het is misschien beter om dat zelf te bekijken. Ik krijg een rolberoerte van Van Dissel en De Jonge, dat wel. Als enige land in Europa alles dicht.
Maar goed, zoals gezegd: Ooit ga ik ze bepotelen.
Ik zal altijd een zwak hebben voor Seiko.
Hun prijs-kwaliteit is misschien wel de beste in de markt.
Deze horloges zijn prachtig. De wijzers vind ik geweldig, maar de wijzerplaat eveneens.
Dank voor het delen, ga er zelf eentje overwegen nu…
Hebben ze een diameter van 38mm?
62MAS: ⌀40,5mm
Willard/Uemura: ⌀42,7mm
MM200 reduced: ⌀42mm
In het artikel waarvan de link hierboven gedeeld wordt vermelden ze 38mm. Zie het ook bij de verkopende dealers; 38mm.
Welk horloge bedoelde je eigenlijk? Want ik zie niet uit de thread waar je op reageerde.
Deze zijn allemaal 38mm.
Deze zijn 40,5, 42,7 en 42mm.
“NEW: Seiko Dresses Up The Alpinist Range With The SPB249J1 And SPB251J1”